Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempi grippiapu?

Siirry alas 
+56
neitiH
helipsu
AnskuN
mokonen
eliA
EmmiAmy
Neneth
Paprika
BLAAAAACK
Tiu
Polecat
Sinini
Riesa
Retu
Päivi
sonkos
SaMaJA
Tazze
iku69
Juliet
hemuliini
Ninni
Liona
Unya
Martta
Ewy
Jenni
wilmiina
Ashta
papaija
Ivanka
Sanni
Herkkupurkki
shadow87
angela
Lotta.
Em Kay
neitinopsa
Elegia
eika
Saila
minnamaria
Henna.C
downthepole
Hennu/Henriikka
merqus
Foxmagon
OonaK
Morimiini
karti
Iina
tasuni
Marie
LaraK
Miia
Ish
60 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 1:22 am

Nää vinkit tuli kyllä tarpeeseen, oon ollu ihan pulassa näiden käsien kanssa, kun yrittää treenata ayshoja mutta kädet ei vaan pidä. mighty grip pitää jauhemaalatulla tangolla joskus mutta yleensä se vaan liukastaa enemän. Mualla kropassa se toimii ihan jees O.o itac:kiä tilasin kun sain titaanisen tangon mutta käsissä se ei pidä kyllä yhtään, pahentaa vain. Tuntuu että käsissä on liimapinta jonka päällä kasa hikeä, ihan kamala!!! Luistaa niin että en pysy käsien varassa sekuntiakaan!

jos nyt pistäis tuon tite Gripin tilaukseen ja toivois parasta Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 7:54 am

Jos ongelmana on käsien liika hikoilu niin avuksi voi kokeilla esim. apteekista saatavaa Absolut Torria tai Triple dryta (joiden on siis tarkoitus vähentää hikoilua). Niistä on ollu keskustelua jossain topicissa aiemminkin. Toisille noista on apua, toisille ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 8:54 am

Jees, pitää kokeilla sitäkin Very Happy nää miun kourat on sen verta hauskat että joinakin päivinä näissä on niin hyvä pito että ei tartte grippejä ollenkaan, pystyy kiipeämään vaikka seinää pitkin!! Toisina päivinä nää taas hikoaa ihan mahdottomasti. Varsinkin ohjelmien teko ilman apua on aika vaikeeta x((

Olipa hyvä että löysin tämän foorumin, asun täällä jumalan selän takana, jossa tankoilu on melkoisen vieras laji (jos ei oteta huomioon muutamaa 3x 3tuntia alkeiskursseja, jotka alkoi vasta) En oo saanu apua just mihinkään vaan on pitäny kaikki itse keksiä ja kehitellä. Smile Eli täysin itseoppinut tapaus, noin puol vuotta treenaamista takana Smile Ihana laji, aivan koukussa!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 10:58 am

Onks kukaan kokeillut kiipeilyssä käytettävää magnesiumia? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen ku kiipeilyvehkeetkin olis tuolla kaapissa... Ens tunnille mankkapussi selkään! =) Vai oliks tää ihan hullu idea? Kosteudenhan se vie käsistä pois..

Mä en oo ihan varma auttaako toi Tite Grip mulla tangolla, olen kokeillut vain pari kertaa. Mun kädet ei oo pahat hikoilemaan. Joskus tuntuu et ne on liiankin kuivat! Seinällä/kalliolla voisin sitä josksu testata.

*Pohdiskelee*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:09 am

^magnesium on ainoo grippiapu mitä ikinä oon kokeillut, ja sitäkin vain jauhemaalatulla. Mun mustikuva on, että sitä piti lisätä koko ajan eikä siitä silti sanottavasti ollut apua - mutta tämä toki vain mun räpylöiden kokemus Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:25 am

Itse käytän grippiapuna ainoastaan tuommosta kiipeilyyn tarkotettua nestemäistä kalkkia. Koululla oli joskus aikoinaan semmonen magnesiumpallo, mutta sen hyöty tuntu olevan äärimmäisen vähäinen. Kannattaa toki itse testata ja kokeilla miten se itsellä toimii! Etenki jos sitä on kaapissa jo valmiina Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 3:38 pm

No joo joutuu sitä kiipeillessä lisäämään vähän väliä, siksihän se mankkapussikin on selässä. Se ei välttis olis tankotanssissa kätevä, olis tiellä ja voi sitä pölinää!! =)
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 6:58 pm

Mulla on tota Mammutin liquid chalkia, lienee samaa tavaraa kun merqusin? Kovin kauaa se ei tosiaan käsissä kestä, mutta kyllä sillä aina muutamat temput tekee. Omaan tarpeeseen on tähän mennessä riittänyt, vaikka aikamoinen hikitassu oonki. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 11:55 am

Nyt on kokeiltu mighty grip, gorilla gold ja tite grip. Mun ääni menee aivan ehdottomasti tite gripille. Olisin tietty voinu heti tajuta, et mun pito-ongelmat johtuu käsien hikoamisesta eikä juuri mistään muusta. No, onpahan nyt pakkaskelejä varten jemmassa vaikka mitä pitoapuja Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 12:07 pm

Mulla on studiolla magnesiumia mutta...

1) Ei ole pitkäkestoista (saa lisätä joka välissä, samalla vaivalla vaan pyyhkii käsiä koko ajan)
2) Hirvee sotku
3) Ihmiset ottaa sitä niin hemmetisti että on valkosia kädenjälkiä lattia täynnä, vaikka kuinka yrität sanoa että vähän
4) Magnesiumin sanotaan vahingoittavan ainakin kromattujen x-polejen pintaa, en tiedä pitääkö paikkansa ja mihin tankoihin vaikuttaa (kuluttaa pintakäsittelyä nopeammin).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 2:05 pm

Heh joo mä voin kuvitella ettei ihan käytännöllisin. Kiipeilypaikoillakin on se pölinä joskus niin kamala ku porukka käyttää irtomankkaa. Me on käytetty palloa niin pääsee pienemmillä pölyyntymisillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 3:21 pm

Lotta. kirjoitti:
Nyt on kokeiltu mighty grip, gorilla gold ja tite grip. Mun ääni menee aivan ehdottomasti tite gripille. Olisin tietty voinu heti tajuta, et mun pito-ongelmat johtuu käsien hikoamisesta eikä juuri mistään muusta. No, onpahan nyt pakkaskelejä varten jemmassa vaikka mitä pitoapuja Laughing

Mulla on kanssa kaikki yllä mainitut grippiavut ja munkin mielestä Tite Grip on näistä ihan ehdottomasti paras. Sopii nimenomaan sellaiselle, jolla kädet hikoaa paljon. Tite Grip ei tosin anna mitään varsinaista pitoapua, vaan helpottaa lähinnä hikoilusta johtuvaa liukkautta. Mighty Grip onkin siinä mielessä parempi, se tekee lievästi tahmaisen pinnan käsiin ja antaa näin paremmin varsinaista pitoa. Valitettavasti Mighty Grip ei vaan sovi hikoileviin käsiin, koska sitä joutuu silloin lisäilemään aivan koko ajan. Tulipa mieleen: onko kukaan kokeillut näitä päällekkäin, riittääkö harvemmat Mighty Gripin levityskerrat, mikäli alla on Tite Gripiä? Vai meneekö vaan överihifistelyksi? Very Happy

Gorilla Gold taasen on kropalle aivan mielettömän hyvä etenkin jauhemaalatulla tangolla. Jauhemaalattuun tankoon jäänyt Gorilla Gold auttaa jopa hieman käsienkin pitoon, kunhan sitä möhnää ei ole liikaa. Kromitangolla tilanne on taas päinvastainen - vartalosta tankoon tarttunut Gorilla Gold on käsille todella liukas.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 4:08 pm

Mulla on Tite Grip nyt testissä, ja en tiiä teenkö jotain väärin, vai eikö se vaan sovellu mulle. Siitä nimittäin jää sellaista lähmää tankoon ja käsiin ja tuntuu, että tulee vaan liukkaammaksi kädet. Jotenkin tuntuu, ettei sitten tuu yhtään lämpöä käsiin tai tankoon kun hikeä ei irto. Tosiaan laitoin sen jälkeen sitten vielä mighty grippiä, enkä oikeastaan huomannut mitään eroa, kunhan vaan oli enemmän lähmää käsissä Very Happy pitääpä vielä testailla noita, jos vaan superpikkiriikkinen tippa riittäis tota tite grippiä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 4:35 pm

papaija kirjoitti:
Mulla on Tite Grip nyt testissä, ja en tiiä teenkö jotain väärin

Laitatkohan sä sitä liikaa kerralla? Kokeileppa pienempää määrää kerralla jos se auttais. Mulla nimittäin ei toimi yhtään jos sitä laittaa liikaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 6:16 pm

mäkin vissiin laitoin sitä liikaa ja tanko oli ihan klähmänen.. no mut nyt oon myyny molemmat putelit pois Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 7:14 pm

siis sehän ei varsinaisesti edes ole pitoapu vaan DÖDÖ.....
ja tosiaan sellanen ihan pieni pisara riittää..
joku kymmensenttisen kokonen läikkä on tarpeeks ja sitä pitää hinkata käsiin tosi pitkään ennenku menee tangolle, muuten se tavara jää tankoon kiinni.......
mulla tite grip on loistava gorillan alle jos jonkun liikkeen tekeminen vähä hermostuttaa ja ku gorillasta tulee kaikki hiki aina läpi......
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 8:20 pm

Mä ite käytän titeä vasta sitten kun kädet menee hurjan hikisiks. Eli alotan reenin ilman ja sit kun on yhtä pyyhkimistä koko reeni niin pyyhin kunnolla kuivaks ja äkkiä käsiin ennenkun kerkeää hikoamaan kunnolla sit hieron hyvin käsiin ja takas tangolle... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 07, 2011 1:43 pm

Oon joka kerralla vähentänyt sitä määrää, viimeks oli pienempi läntti kuin kymmensenttinen. En varmaan sitten hangannut sitä tarpeeksi kauaa pois, koska tankoon irtosi jälleen kamaa. Mutta pitääpä vielä kokeilla kun toi käsien hikoaminen on se ongelma Smile Mighty Grip on kyllä pelannut parhaiten tähän mennessä mulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 13, 2011 12:46 am

Nyt kävi sitten yötankoilun yhteydessä ensimmäistä kertaa näin: iTac lämäytti tankoon kunnon tahmaisen pinnan, en meinaa millään saada sitä irti vaikka yritin kuurata sitä pintaa. Mitä nyt PV:sta lähtien olen tuota grippiä käyttänyt, niin nyt sitten ensimmäistä kertaa kävi näin. Mikä avuksi? Tähänkö auttaa esim. kirkkaat tai lasinpesuneste? Ei tuolla nyt nimittäin pysty edes kauheasti spinnailemaan, pinta on edelleen tahmea mutta ärsyttävällä tavalla vain paikoittain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 13, 2011 11:26 am

Itac irtoaa esimerkikis neoamiseptillä. Suihkuttaa tankoon, antaa olla hetken ja hinkkaa. Tarvittaessa toistaa saman. Varmaan kossulla pääsee ihan samoihin tuloksiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 13, 2011 11:52 am

Kiitos vinkistä! Smile Neoamiseptiä itse asiassa löytyykin kaapista, pitääkin heti kokeilla ettei ehdi aine kunnolla jämähtää tankoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Toukokuu 14, 2011 10:25 am

Joo ei toimi Tite Grip mun kätösissä erilaisten määrien ja tekniikkojen kokeilemisesta huolimatta. Käsiin jää sellainen valkoinen pinta, joka on liukas ja nahkea aineen määrästä riippumatta. Seuraavaks varmaan se Bats testiin. Miten voikin tää 50 mm kromitanko ollakin liukas... Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 22, 2011 9:27 pm

OOh mulle on kehittynyt hyvin nopeesti addiktio Tite Grippiin!! Kuin olisimme tunteneet aina..
Mut hassua kun treenatessa muu kroppa valuu hikee ja kädet ne vaan on kuivat Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 22, 2011 10:27 pm

Mulla taas menos se vaihe että edes se ei auta käsiin. 10 sec tangolla -> lätäkkökäsi
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 8:22 am

Mä oon elellyt tähän asti ilman grippiapuja, mutta nyt olisi vähän innostus löytää itselle sopiva. Mun ongelma ei ole niinkään hikoilu, mutta vähän sellainen "kylmän tangon syndrooma" eli välillä kaipaisin enemmän nihkeyttä jalkoihin ja käsiin. Mitä kannattaisi lähteä kokeilemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi grippiapu? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi grippiapu?
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: