Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempi grippiapu?

Siirry alas 
+56
neitiH
helipsu
AnskuN
mokonen
eliA
EmmiAmy
Neneth
Paprika
BLAAAAACK
Tiu
Polecat
Sinini
Riesa
Retu
Päivi
sonkos
SaMaJA
Tazze
iku69
Juliet
hemuliini
Ninni
Liona
Unya
Martta
Ewy
Jenni
wilmiina
Ashta
papaija
Ivanka
Sanni
Herkkupurkki
shadow87
angela
Lotta.
Em Kay
neitinopsa
Elegia
eika
Saila
minnamaria
Henna.C
downthepole
Hennu/Henriikka
merqus
Foxmagon
OonaK
Morimiini
karti
Iina
tasuni
Marie
LaraK
Miia
Ish
60 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
KirjoittajaViesti
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeTi Helmi 26, 2013 2:47 pm


^Minä kyllä rasvailen käsiä ja paljon, eikä ne mihinkään luiskahda sen kummemmin kuin vartalokaan kunhan ei juuri ennen tankoilua itseään öljyä. Minä kyllä saatan samana päivänäkin lotrata rasvaa käsiin, pesen ne vaan sitten saippualla ennen tankoilua. Minäkin käytän dry handsia jos jotain käytän, ja se kyllä tosiaan kuivattaa aika lailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeLa Toukokuu 18, 2013 3:52 pm

Mä tykkään käyttää spinneissa dry handssia, mutta se ei oo ollut tarpeeksi tehokasta staattisissa pidoissa tai tangolla kiipeilyssä, joten nyt oon käyttänyt mammutia ja oon kyllä tykännyt. (=toimii), mutta nyt kun käsien hikoilu on saatu taltutettua, niin mulla onkin ongelmana hikoilevat reidet Embarassed itac2 oon käyttänyt, mutta kun se päästää hien läpi, niin mä tulen kuin leppäkeihäs alas tangolta Crying or Very sad
Onko kellään samaa ongelmaa eli mitä kannattaisi jalkoihin käyttää, jotta saisi saman pidon kuin normista talvella saan itacilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 1:42 pm


Ootko kokeillut sitä Dry handsia reisiin? Ite käytän sitä myös kroppaan enkä vain käsiin, noi itacit sun muut on mulle aivan liian tujuja. Itsellä ei vartalon hikoilu ole yleensä ongelma mutta pari hikoilevaista kaveria on sanonut että Dry hands auttaa siihen ongelmaan, eli sitä voi nimestään huolimatta laittaa muuallekin kuin käsiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 2:21 pm

Itse tykkään käyttää Tite Grippiä myös reisiin jos on hikoiluongelmaa. Monesti myös kerrostan noita grippiapuja eli jos hikoiluttaa, niin laitan tite grippiä, mutta jos se taas kuivattaa liikaa ja iho on kuiva, niin sitten saatan laittaa Gorillaa tai iTacia päälle. Hiki ei puske läpi Tite Gripin ansiosa ja pito on yhtä hyvä kuin sillä pitävämmällä grippiavulla Smile Kokeilemallahan nuo itselleen sopivimmat avut ja kerrostukset löytää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 2:54 pm


Joo, myös Titea voi laittaa muuallekin kroppaan ja se käy tosiaan muiden grippien allekin kun ei jätä mitään kummempaa pinnoitetta iholle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 3:40 pm

mul on just se ongelma, et sisäreidet hikoo ja takanojan tekeminen on ihan mahdotonta, saati mikään mikä vaatii puristusta reisien välissä.. dry hands ei ainakaan mulla auttanu jalkoväliin, pitänee koittaa tite
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 3:54 pm

En ookaan tuota dry handsia kokeillut jalkoihin. Pitääkin kokeilla. Tuota titea haluisin kokeilla, mutta sitä ei taida saada kuin tilaamalla jenkeistä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
neitiH
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 07.06.2013

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeLa Heinä 20, 2013 11:26 am

[quote="helipsu"]Mä tykkään käyttää spinneissa dry handssia, mutta se ei oo ollut tarpeeksi tehokasta staattisissa pidoissa tai tangolla kiipeilyssä, joten nyt oon käyttänyt mammutia ja oon kyllä tykännyt. (=toimii)


Mitä tää "mammuti" on ja mistä sitä saa? Mullakin ongelmana on hikoilevat kädet, ja moni on sanonut Dry Handsin kuivattavan kuivia käsiä entisestään en siitä innostunut....
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeLa Heinä 20, 2013 12:27 pm


Mammut chalk, nestemäistä magnesiumia. Itse tilasin varuste.netistä joskus, saa varmaan muistakin kiipeilyvehkeitä myyvistä liikkeistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeLa Heinä 20, 2013 12:34 pm

Martta jo kertoikin mistä on kyse. Varuste.netistä tuon omanikin tilasin. Mamutin ja dryhandsin mixaus oli mulle lifesaving combo kesä hikisille kämmenille
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: <3    Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeLa Syys 07, 2013 9:38 am

Tite Grip I love you Mun super hikikäsiin ei oo vielä mikään muu auttanut yhtä hyvin!!! Mutta Vartalolla toi ei kyllä toimi ainakaan mulla yhtään niin hyvin kun kämmenissä ja jalkapohjissa.. Kesällä kun toi keskivartalohikoilu koitui aika ongelmaiseksi niin koitin myös kylkiin ja mahaan, mutta ei auttanut.. Crying or Very sad 
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeLa Syys 07, 2013 5:15 pm

Mistä tite gripiä saa ostaa? Haluisin testata myös sitä. Vielä en oo löytänyt paikkaa mistä saisi scratch 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Syys 08, 2013 10:41 am

En tiedä löytyykö ebaystä enää, sieltä mä joskus ostin. Mut titegrip.com tai titegrip.co.uk
Takaisin alkuun Siirry alas
kanka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 31
Location : Tampere
Registration date : 15.12.2013

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeTo Kesä 26, 2014 10:47 pm

Kysyn vähän samaa mitä tässä jo aikaisemmin kysyttiin, mutta onko jollain (tamperelaisella) tietoa saako tuota nestemäistä magnesiumia ostettua ihan liikkeestä jostain päin Tamperetta vai pitääkö pistää tilaus netin kautta menemään? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 29, 2014 12:21 pm

Joskus on kuulemma ollut Kalevan Prismassa. Sieltä kannattaa kurkistaa kiipeilyvermeiden välistä.

Lisäksi Tite Grippiä ja Dry handsia myy Pole Academy, joilla minä olen mennyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
JenniM
basic spinner
basic spinner
JenniM


Viestien lukumäärä : 21
Location : Vaasa
Registration date : 02.10.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitimePe Elo 29, 2014 7:35 am

Mäkin tilasin kokeiluun nyt tuota kehuttua Tite Grippiä (Ebaysta), saa nähdä toimiiko mun hikikäsiin Very Happy Oon käyttänyt vartalolla Itacia ja se toimii ihan ok esim. sisäreisissä, mutta ärsyttää että hiki puskee sen läpikin. Jos sit vaikka kokeilis sitä titeä alle ja itacia päälle... Yleensä kyllä yritän pärjätä ilmankin, mutta sit jos on jo treeniä alla ja pitää tehdä eli on jo hiki ja pitää tehdä jotain pidempää komboa/koreota niin tarvin kyllä jotain grippiä. Tota Mammutia olis kanssa mielenkiintoista kokeilla, täytyy tilata sitä kanssa pian! Oon kyllä melkein jo alistunut siihen että koreoissa täytyy vaan kaikki käsien varassa olevat tai paljon pitoa vaativat jutut olla heti alussa, muuten ei mistään tuu mitään. Ja spinneistä esim reverse grabista turha yrittää haaveillakaan muuta kuin yksittäisenä liikkeenä treeneissä tehtynä, nyyhkis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi grippiapu? - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 7 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi grippiapu?
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: