| Lempi grippiapu? | |
|
+56neitiH helipsu AnskuN mokonen eliA EmmiAmy Neneth Paprika BLAAAAACK Tiu Polecat Sinini Riesa Retu Päivi sonkos SaMaJA Tazze iku69 Juliet hemuliini Ninni Liona Unya Martta Ewy Jenni wilmiina Ashta papaija Ivanka Sanni Herkkupurkki shadow87 angela Lotta. Em Kay neitinopsa Elegia eika Saila minnamaria Henna.C downthepole Hennu/Henriikka merqus Foxmagon OonaK Morimiini karti Iina tasuni Marie LaraK Miia Ish 60 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ti Helmi 26, 2013 2:47 pm | |
| ^Minä kyllä rasvailen käsiä ja paljon, eikä ne mihinkään luiskahda sen kummemmin kuin vartalokaan kunhan ei juuri ennen tankoilua itseään öljyä. Minä kyllä saatan samana päivänäkin lotrata rasvaa käsiin, pesen ne vaan sitten saippualla ennen tankoilua. Minäkin käytän dry handsia jos jotain käytän, ja se kyllä tosiaan kuivattaa aika lailla.
| |
|
| |
helipsu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 168 Ikä : 45 Location : Vantaa Registration date : 17.07.2012
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Toukokuu 18, 2013 3:52 pm | |
| Mä tykkään käyttää spinneissa dry handssia, mutta se ei oo ollut tarpeeksi tehokasta staattisissa pidoissa tai tangolla kiipeilyssä, joten nyt oon käyttänyt mammutia ja oon kyllä tykännyt. (=toimii), mutta nyt kun käsien hikoilu on saatu taltutettua, niin mulla onkin ongelmana hikoilevat reidet itac2 oon käyttänyt, mutta kun se päästää hien läpi, niin mä tulen kuin leppäkeihäs alas tangolta Onko kellään samaa ongelmaa eli mitä kannattaisi jalkoihin käyttää, jotta saisi saman pidon kuin normista talvella saan itacilla? | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Toukokuu 19, 2013 1:42 pm | |
| Ootko kokeillut sitä Dry handsia reisiin? Ite käytän sitä myös kroppaan enkä vain käsiin, noi itacit sun muut on mulle aivan liian tujuja. Itsellä ei vartalon hikoilu ole yleensä ongelma mutta pari hikoilevaista kaveria on sanonut että Dry hands auttaa siihen ongelmaan, eli sitä voi nimestään huolimatta laittaa muuallekin kuin käsiin | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Toukokuu 19, 2013 2:21 pm | |
| Itse tykkään käyttää Tite Grippiä myös reisiin jos on hikoiluongelmaa. Monesti myös kerrostan noita grippiapuja eli jos hikoiluttaa, niin laitan tite grippiä, mutta jos se taas kuivattaa liikaa ja iho on kuiva, niin sitten saatan laittaa Gorillaa tai iTacia päälle. Hiki ei puske läpi Tite Gripin ansiosa ja pito on yhtä hyvä kuin sillä pitävämmällä grippiavulla Kokeilemallahan nuo itselleen sopivimmat avut ja kerrostukset löytää. | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Toukokuu 19, 2013 2:54 pm | |
| Joo, myös Titea voi laittaa muuallekin kroppaan ja se käy tosiaan muiden grippien allekin kun ei jätä mitään kummempaa pinnoitetta iholle.
| |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Toukokuu 19, 2013 3:40 pm | |
| mul on just se ongelma, et sisäreidet hikoo ja takanojan tekeminen on ihan mahdotonta, saati mikään mikä vaatii puristusta reisien välissä.. dry hands ei ainakaan mulla auttanu jalkoväliin, pitänee koittaa tite | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 168 Ikä : 45 Location : Vantaa Registration date : 17.07.2012
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Toukokuu 19, 2013 3:54 pm | |
| En ookaan tuota dry handsia kokeillut jalkoihin. Pitääkin kokeilla. Tuota titea haluisin kokeilla, mutta sitä ei taida saada kuin tilaamalla jenkeistä? | |
|
| |
neitiH pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 07.06.2013
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Heinä 20, 2013 11:26 am | |
| [quote="helipsu"]Mä tykkään käyttää spinneissa dry handssia, mutta se ei oo ollut tarpeeksi tehokasta staattisissa pidoissa tai tangolla kiipeilyssä, joten nyt oon käyttänyt mammutia ja oon kyllä tykännyt. (=toimii)
Mitä tää "mammuti" on ja mistä sitä saa? Mullakin ongelmana on hikoilevat kädet, ja moni on sanonut Dry Handsin kuivattavan kuivia käsiä entisestään en siitä innostunut.... | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Heinä 20, 2013 12:27 pm | |
| Mammut chalk, nestemäistä magnesiumia. Itse tilasin varuste.netistä joskus, saa varmaan muistakin kiipeilyvehkeitä myyvistä liikkeistä.
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Heinä 20, 2013 12:34 pm | |
| Martta jo kertoikin mistä on kyse. Varuste.netistä tuon omanikin tilasin. Mamutin ja dryhandsin mixaus oli mulle lifesaving combo kesä hikisille kämmenille | |
|
| |
Jennn intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 159 Ikä : 36 Location : Hämeenlinna Registration date : 28.03.2012
| Aihe: <3 La Syys 07, 2013 9:38 am | |
| Tite Grip Mun super hikikäsiin ei oo vielä mikään muu auttanut yhtä hyvin!!! Mutta Vartalolla toi ei kyllä toimi ainakaan mulla yhtään niin hyvin kun kämmenissä ja jalkapohjissa.. Kesällä kun toi keskivartalohikoilu koitui aika ongelmaiseksi niin koitin myös kylkiin ja mahaan, mutta ei auttanut.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Syys 07, 2013 5:15 pm | |
| Mistä tite gripiä saa ostaa? Haluisin testata myös sitä. Vielä en oo löytänyt paikkaa mistä saisi | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Syys 08, 2013 10:41 am | |
| En tiedä löytyykö ebaystä enää, sieltä mä joskus ostin. Mut titegrip.com tai titegrip.co.uk | |
|
| |
kanka basic spinner
Viestien lukumäärä : 10 Ikä : 31 Location : Tampere Registration date : 15.12.2013
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? To Kesä 26, 2014 10:47 pm | |
| Kysyn vähän samaa mitä tässä jo aikaisemmin kysyttiin, mutta onko jollain (tamperelaisella) tietoa saako tuota nestemäistä magnesiumia ostettua ihan liikkeestä jostain päin Tamperetta vai pitääkö pistää tilaus netin kautta menemään? | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Kesä 29, 2014 12:21 pm | |
| Joskus on kuulemma ollut Kalevan Prismassa. Sieltä kannattaa kurkistaa kiipeilyvermeiden välistä.
Lisäksi Tite Grippiä ja Dry handsia myy Pole Academy, joilla minä olen mennyt. | |
|
| |
JenniM basic spinner
Viestien lukumäärä : 21 Location : Vaasa Registration date : 02.10.2012
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Pe Elo 29, 2014 7:35 am | |
| Mäkin tilasin kokeiluun nyt tuota kehuttua Tite Grippiä (Ebaysta), saa nähdä toimiiko mun hikikäsiin Oon käyttänyt vartalolla Itacia ja se toimii ihan ok esim. sisäreisissä, mutta ärsyttää että hiki puskee sen läpikin. Jos sit vaikka kokeilis sitä titeä alle ja itacia päälle... Yleensä kyllä yritän pärjätä ilmankin, mutta sit jos on jo treeniä alla ja pitää tehdä eli on jo hiki ja pitää tehdä jotain pidempää komboa/koreota niin tarvin kyllä jotain grippiä. Tota Mammutia olis kanssa mielenkiintoista kokeilla, täytyy tilata sitä kanssa pian! Oon kyllä melkein jo alistunut siihen että koreoissa täytyy vaan kaikki käsien varassa olevat tai paljon pitoa vaativat jutut olla heti alussa, muuten ei mistään tuu mitään. Ja spinneistä esim reverse grabista turha yrittää haaveillakaan muuta kuin yksittäisenä liikkeenä treeneissä tehtynä, nyyhkis. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? | |
| |
|
| |
| Lempi grippiapu? | |
|