Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempi grippiapu?

Siirry alas 
+56
neitiH
helipsu
AnskuN
mokonen
eliA
EmmiAmy
Neneth
Paprika
BLAAAAACK
Tiu
Polecat
Sinini
Riesa
Retu
Päivi
sonkos
SaMaJA
Tazze
iku69
Juliet
hemuliini
Ninni
Liona
Unya
Martta
Ewy
Jenni
wilmiina
Ashta
papaija
Ivanka
Sanni
Herkkupurkki
shadow87
angela
Lotta.
Em Kay
neitinopsa
Elegia
eika
Saila
minnamaria
Henna.C
downthepole
Hennu/Henriikka
merqus
Foxmagon
OonaK
Morimiini
karti
Iina
tasuni
Marie
LaraK
Miia
Ish
60 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Helmi 25, 2012 10:34 am

Fairyllä peseminen auttaa ainakin osaan gripeistä. Hauskaa, etten ole ainoa, joka putsaa tankoa vodkalla! Very Happy Alkoholin väärinkäyttöä?
Takaisin alkuun Siirry alas
sonkos
intermediate inverter
intermediate inverter
sonkos


Viestien lukumäärä : 128
Ikä : 46
Registration date : 17.11.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Helmi 25, 2012 12:06 pm

Väärin käyttö todellakin, ku ei edes toimi Very Happy

Minuu vähä epäilyttää, et tuo vodka ei oo sitä itteesä, ku on venäläistä Very Happy Taian tänää testata ja kurmasta loppu pullollisen ihan sisäisesti, jospa sit tulis pitoa What a Face

Hommasin just neo amiseptiä ja sil yritän saada tolpan puhtaaks... On vaa niin helvetin raivostuttavaa treenata tolla!!! Yks päivä jopa iskin sitä karatella ku meni hermot Very Happy Very Happy

Mut onpaha ainaki haastetta...niiku tässä lajissa sitä ei ois muuten tarpeeks Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Helmi 25, 2012 12:16 pm

Vodkalla paranee vaan uskallus sisäisesti nautittuna Laughing Mä koitin eilen tankoilla ja voi hevonpers, ku ei kädet pitäny tangolla yhtään. Reidet kyllä pit,i mutta käsipito oli poissa. Mieinki että, oikohan sillä voinu olla osuutta asiaan että laittelin tukkaa aikasemmin ja kaiken maailman tököttejä siihen. Oiskohan jääny joku kalvo käsiin sitten siinä päätä hieroessa. Koitin kyllä pestä saippualla ja neo-amiseptilla niin käsiä ku tankoakin, mutta ei mitään apua...Taitaa olla minunki aika turvautuu järeämpiin aseisiin ja ostaa jotain grippiapua Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
sonkos
intermediate inverter
intermediate inverter
sonkos


Viestien lukumäärä : 128
Ikä : 46
Registration date : 17.11.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Helmi 25, 2012 5:14 pm

Neoamisepti toimi!!! cheers cheers

Uskalsin jopa heittäytyä kaksoseen (ku ukko oli varmistamassa Wink ) Nyt tajusin, et siinä pitää todellakin uskaltaa rentoutua ja heittäytyä, ni löytyy oikee asento I love you

Nyt voin iloisin mielin tyhjentää sen vodkapullon -> synttäreille Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Riesa
intermediate spinner
intermediate spinner
Riesa


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 39
Location : Oulu
Registration date : 12.01.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Helmi 25, 2012 5:23 pm

Kaikki "pullonpohojakirkkaat" käytössä täälläkin tankoa putsatessa rabbit Tosin mä olenkin punkkuihmisiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sinini
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 15.03.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeTo Maalis 15, 2012 9:19 pm

Mitäs mieltä ootte Dew Pointista? Luin mielestäni koko threadin läpi enkä huomannut, että siitä olisi ollut käyttökokemuksia. Smile Ajattelin aluks ostaa Dry Handsia, kun on niin hikoilevat kädet, ettei treenaamisesta tuu välillä yhtään mitään. >_< Se oli kuitenkin valitettavasti loppu x-polesta. Myös Tite Gripin vanhaa koostumusta on pari purkkia jäljellä tite-grip.comissa Smile Jos joku viel tarvii...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimePe Maalis 16, 2012 12:09 am

Dew Point on PARASTA Twisted Evil . Itse käytän kropassa pääasiassa mutta toimii kyllä käsissäkin jossain määrin jos antaa kuivua tarpeeksi. ( pole-a-holicilla muuten dry handsia Wink )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sinini
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 15.03.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimePe Maalis 16, 2012 9:44 am

Joo mutta se on niiltäkin loppu :-P x-polen sivuilla ei lukenut että niillä olis loppu joten päädyin tilaa sieltä (ja kokonaistilaus oli myös 10e halvempi) mut niillä ei taas taida tää viestintä olla kovin vahvaa niiden nettisivuil. :-P taidan koklaa tota dew pointia ja odotella kärsivällisesti sitä tite gripin saapumista jenkeistä. mighty grip ei oikein vakuuttanut tän threadin perusteel :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Polecat
intermediate spinner
intermediate spinner
Polecat


Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 23.11.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeSu Huhti 08, 2012 11:57 am

Nyt alkaa sen verran kiukuttaa tää tolkuton käsien hikoaminen, että jotain apua tarvitaan. Tähän asti olen käyttänyt apteekin Batsia, muttei siitä tunnu olevan kuin vähäisesti hyötyä.
Tite Gripiä tekis mieli kokeilla, mutta näyttäis siltä, että tite-grip.comista ei saa ostettua visa electron -kortilla. Onko nyt tosiaan niin, että sitä ei muualla myydä? Jos on näin, löytyisköhän täältä ketään, jolla sattuis olemaan ylimääräistä purnukkaa jossain ja olis valmis myymään eteenpäin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeSu Huhti 08, 2012 1:27 pm

Polecat kirjoitti:
Nyt alkaa sen verran kiukuttaa tää tolkuton käsien hikoaminen, että jotain apua tarvitaan. Tähän asti olen käyttänyt apteekin Batsia, muttei siitä tunnu olevan kuin vähäisesti hyötyä.
Tite Gripiä tekis mieli kokeilla, mutta näyttäis siltä, että tite-grip.comista ei saa ostettua visa electron -kortilla. Onko nyt tosiaan niin, että sitä ei muualla myydä? Jos on näin, löytyisköhän täältä ketään, jolla sattuis olemaan ylimääräistä purnukkaa jossain ja olis valmis myymään eteenpäin?

Ite tilasin Ebaysta ja nyt mulla on nuo kaks purnukkaa täällä enkä oikein käytä niitä. Että jos kiinnostaa niin nää saa kyllä ostaa, oon vaan muutaman kerran kokeillut toista! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Polecat
intermediate spinner
intermediate spinner
Polecat


Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 23.11.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeSu Huhti 08, 2012 2:47 pm

^Laitoin yksityisviestiä.

Ei tullut itselle pieneen mielenkään katsoa ebayta vaikka se monesti muulloin onkin toiminut pelastajana. Mut ehkä mun pelastajana toimii nyt kuitenkin Tiu. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeSu Huhti 08, 2012 5:50 pm

kyllä mä oon nordean electronilla tilannut titen omilta sivuilta
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeSu Huhti 08, 2012 10:01 pm

^ Samoin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeSu Huhti 08, 2012 10:26 pm

Mä aiemmin kokeillu dry handsia pieninä määrinä. kesti hetken ja that's it. sit aloin lotrata ja toimii Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
BLAAAAACK
intermediate inverter
intermediate inverter
BLAAAAACK


Viestien lukumäärä : 182
Ikä : 32
Location : Tampere
Registration date : 13.12.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 10:02 pm

Mulla on tullu nyt vaihe että jonkinlaista ainetta pitäs näihin käsiin saada ettei tarttis tota tankoa koko ajan pyyhkiä. Varsinkin nyt kun oon alkanu vihdoin comboja veteleen niin olisi mukava saada apuja että mitä kannattais hankkia. Lueskelinkin noi aikaisemmat viestit mutten löytäny ihan sitä vastausta minkä halusin..

Olen harkinnut tämän (kliketiklik) tilaamista, mutta toimiiko tuo kuinka hyvin? Hikoilen kuitenkin kyljistä ja jaloistakin sellaista kylmää hikeä.. Varsinkin kun kokeilee uutta liikettä niin soijat pukkaa jännityksestä heti päälle. Se on niiin ihmisestä kiinni mutta toimiiko tuo Mammut kuinka hyvin, pystyykö sillä spinnaamaan, onko riittoisaa tms? Ja kuinka hyvin tollaisten hikoilemista estävien aineiden kanssa pystyy spinnailemaan?

Kiitos avuista etukäteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 6:49 am

Toi Mammutti ainakin mulla hankaloittaa spinnailua, kun se antaa käsille todella hyvän pidon. Laitankin sitä aina vasta kun lähdetään kiipeilemään ja temppuilemaan. Vartalolle en olekaan Mammuttia koittanut, joten siitä en osaakaan sitten sanoa mitään.. Ja todella riittoisaa on, käsiin ei ainakaan tarvitse kuin reilun herneen verran, joskin lisäillä tarvii aina välillä jos tekee jotain hankalaa ja hyvää pitoa vaativaa Smile

Mutta huom. tuotetta ei tällä hetkellä ole myynnissä, on loppunut kuulemma maahantuojalta - tankoilijat varmaan ostaneet loppuun Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 7:25 am

Mulla on tota mammuttia kanssa, mut ei mulla toimi täydellisesti. Muuten kyllä ok, mutta tuntuu että pitäis lisätä jokatoisen tempun kohalla. Toisaalta toi mun putilo on ostettu aikoja sitten, et onhan sen koostumuski voinu muuttua...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 10:24 am

Mä tunnustan, että tilasin tossa just 8 putelin kimppatilauksen meidän ryhmäläisten kanssa Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
BLAAAAACK
intermediate inverter
intermediate inverter
BLAAAAACK


Viestien lukumäärä : 182
Ikä : 32
Location : Tampere
Registration date : 13.12.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 10:53 am

Joo huomasin kanssa että on loppunut mutta sitä pitäis ilmeisesti tänään tulla lisää.
Toi hinta ei onneks päätä huimaa jos tilaisin ihan kokeilu mielessä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
intermediate spinner
intermediate spinner
Paprika


Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 37
Registration date : 28.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Huhti 21, 2012 5:32 pm

Tänään sain putelin uutta tite grippiä ja eihän sillä tee yhtään mitään! Ihan saman asian ajaa vaikka Batsin voide dödö Mad Dry handsia en ole ikinä kokeillut, onko se minkälaista verrattuna vanhaan Titeen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Neneth
intermediate inverter
intermediate inverter
Neneth


Viestien lukumäärä : 131
Location : Espoo
Registration date : 03.11.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeLa Huhti 21, 2012 5:54 pm

BLAAAAACK kirjoitti:
Joo huomasin kanssa että on loppunut mutta sitä pitäis ilmeisesti tänään tulla lisää.
Toi hinta ei onneks päätä huimaa jos tilaisin ihan kokeilu mielessä..

Kalevan Prismassa on hyvät valikoimat kiipeilytarvikkeita, joten vois löytyy sieltäki? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
EmmiAmy
basic spinner
basic spinner
EmmiAmy


Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 31
Location : Espoo
Registration date : 11.06.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimePe Kesä 15, 2012 11:44 am

Jostai syyst mullon joka tunnil ollu ongelmana hikoilevat kädet ja niide takia en uskalla edes lähteä kokeilemaan mitään ylösalaisia liikkeitä.. pelkään että tulen vaan liukumalla alas sieltä, ja nopeasti. Nyt kolahti postiluukusta Dry handsiä, onkohan siinä pelkoa että tulee äkkiliukasta? Rolling Eyes halu kokeilla kaikkea on kova mutta liukkaat kädet on vaaralliset scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
eliA
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 25.02.2013

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeMa Helmi 25, 2013 11:13 pm

Osaisiko joku neuvoa, mikä avuksi kuivien ja hikoilevien käsien kanssa?

Eli inverteissä kädet hikoo. Tähän olen käyttänyt avuksi Dry Handsiä, joka auttaa aina hetken eteenpäin. Tuo Dry Hands on kuitenkin kuivattanut mun jo ennestään kuivia käsiä niin, että ne ovat nyt sellaiset kovat ja "sileät". Lopputulos on siis se, että en saa otetta pitämään riittävästi edes spinneissä vaikka silloin ei ole hikoamisongelmaakaan. Kädet ei vaan tartu yhtään tankoon! Inverteissäkin puristan sitä tankoa ihan rystyset valkosina ja kulutan kaiken voiman siihen!

Mitä noille käsille nyt kannattais tehdä? Kropan pito-ongelmiin auttoi, kun aloin rasvaamaan ihoa tankoilua edeltävänä päivänä, mutta käsiä ei varmaan uskalla juuri rasvailla, ettei ne hikisinä luiskahda..?
Takaisin alkuun Siirry alas
mokonen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeTi Helmi 26, 2013 8:51 am

Mä rakastuin tohon itac2 <3
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitimeTi Helmi 26, 2013 10:55 am

Paras grippiapu iholle on Firm Grip-spray! Etenkin polvitaipeisiin ja sisäreisiin aivan mahtava!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi grippiapu? - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi grippiapu?
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: