Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempi grippiapu?

Siirry alas 
+56
neitiH
helipsu
AnskuN
mokonen
eliA
EmmiAmy
Neneth
Paprika
BLAAAAACK
Tiu
Polecat
Sinini
Riesa
Retu
Päivi
sonkos
SaMaJA
Tazze
iku69
Juliet
hemuliini
Ninni
Liona
Unya
Martta
Ewy
Jenni
wilmiina
Ashta
papaija
Ivanka
Sanni
Herkkupurkki
shadow87
angela
Lotta.
Em Kay
neitinopsa
Elegia
eika
Saila
minnamaria
Henna.C
downthepole
Hennu/Henriikka
merqus
Foxmagon
OonaK
Morimiini
karti
Iina
tasuni
Marie
LaraK
Miia
Ish
60 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 8:23 am

Minäkin ostin Tite gripia jokin aika sitten kun sitä ovat muut hikitassut kehuneet, kyllä se sen verran auttaa ettei joka liikkeen jälkeen ja niiden aikanakin tarvitse olla käsiä jynssäämässä mutta ei se niitä täysin kuivanakaan ole onnistunut pitämään. Ehdottomasti paras kokeilemani tökötti kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 8:35 am

Mullakin tuo Tite Grip on ollut ehdottomasti paras apu! Saa nämä hikitassut kuriin.

Gorilla Goldilla saa mukavan tahman käsiin, joka auttaa jonkin aikaa. Pidemmän päälle se ei kuitenkaan ole paras mahdollinen apu, ainakaan minulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Liona
basic spinner
basic spinner
Liona


Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 08.04.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 19, 2011 6:43 pm

Meiltä löytyi kiipeilyyn tarkoitettua Edelweissin Stic-It -tahmaa pullollinen. Uskaltaiskohan tätä kokeilla tangolla? Sisältää purkin mukaan seuraavaa: Alcohol, pine resin, benzoin resin, lemon oil.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Elo 27, 2011 4:24 pm

vinkki:

Nettipuoti Pole-a-holicilta saa nyt Mighty Gripin, Gorilla Goldin, Itac2:n ja Tite Gripin lisäksi Dry Handsia:
http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/128/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTi Syys 06, 2011 11:08 am

Mie tilasin tuota tite grippiä putelin Jenkeistä kun vanha oli alkanu loppumaan ja sain jotakin uutta, paranneltua koostumusta, joka julkistetaan vasta ens kuussa. (hienosti paketissa luki noin x)) on muuten paskempaa kuin aikasempi x// Tuo on tuolasta litkua!! aivan kuin oranssiksi värjättyä vettä. ja minun tassuja ei kyllä saa kuriin samalla lailla kuin vanha. Haluan vanhan koostumuksen takasin, se oli paras x(((!!! pitää tilata jostakin missä on vielä vanhaa varastoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 9:06 am


Nyt on testattu myös Dry Hands: kuivattaa kädet täydellisesti, muttei järin pitkäksi aikaa, kun Tite grip taas minulla päästää melkein heti vähän kosteutta läpi, mutta pidempääkin sarjaa pystyy tekemään ilman että kädet alkavat suorastaan valua hikeä Smile Dry hands myös teki käsiin sillä lailla nahkean pinnan, että spinnailu ei heti lisäämisen jälkeen onnistunut, tuli palorakkulat sormiin. Eli jatkossa mulle Dry handsia yksittäisten temppujen harjoitteluun ja Tite Grip pidempään veivaamiseen.

Ja olen siis oikea hikikäsien kuningatar eli en oikein pärjää ilman apuja kuin treenien alussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 9:30 am

mulle tuo dry hans ei taas toiminu ollenkaan. :/ Kuivatti kädet vaan ihan sekunniksi. Tite on kyllä toiminu parhaiten Very Happy
Onko muille käyny koskaan niin että kädet on liian kuivat? Eilen huomasin että mun koparat oli ahkerasta titen käytöstä ja rasvailujen unohtamisesti niin korput että kämmenistä lähti nahka paloina irti...ja arvatkaapa pysykö niillä tangolla? Ei alkuunkaan!! päivän sitten ahkerasti rasvasin käsiä ja illalla nopsaan kokeilin tankoa niin pysyin paljon paremin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 10:01 am

Mulla on aina liian kuivat kädet... Rasvaan kämmenselät monta kertaa päivässä, kämmenet paksulla kerroksella iltaisin, ja laittelen mighty gripiä sit tunneilla jos yhä luistaa. Hikoiluongelmaa mulla on n. 2 kertaa kesässä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 11:35 am

Lueskelin tuossa yks päivä jotain blogia, jossa suositeltiin tite grippiä laitettavaksi puoli tuntia ennen treeniä, tai vastaavasti tunti ennen ja puoli tuntia ennen. Kuulostaa kyllä aika loogiselta, sillä ite oon vaan laitellu titea/dry handsia treenien aikana, eli voi olla että tehot paranisivat jos aine pääsisi rauhassa vaikuttamaan. Onko kukaan kokeillut noin päin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 1:29 pm

Mä laitan useesti ennen treenejä Apteekista saatavaa Batsin roll on deodoranttia käsiin ja sit tarvittaessa käytän tite grippiä. Ja esiintyessä teen saman, useesti vaan jo paljon aiemmin, siinä kun meikkailen ja väännän itsestäni lavakelpoista olen jo vetässyt kerroksen batsia ja titeä vaikuttamaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 2:54 pm

Mä hankin kans itelleni tota batsiä, mutten oo tajunnut että missä vaiheessa sitä pitää oikein laittaa. Kerran vedin just ennen tangolle hyppäämistä, ja sehän vaan klähmäsi tangon ihan kelvottomaksi. Very Happy Sinänsä ihan loogista, että dödö pitää laittaa etukäteen, että kerkiää vaikuttamaan, taian olla vähän urpo. tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Juliet
basic inverter
basic inverter
Juliet


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 26.06.2011

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 3:58 pm

Mä kanssa opettelen noiden grippiapujen käyttämistä. Olen kokenut Tite Gripin vallan toimivaksi staattisissa pidoissa, mutta sitten ne spinnit... Käsi jämähtää tismalleen siihen mihin sen ensin länttää ja koko kroppa kiertyy korkkiruuviksi tangon ympärille. auts. Smile No joo, tuo oli liioiteltua, mulla on ollut ongelmia sopivan pidon löytämisessä. Kylmällä tangolla en itse mitään pitoapua tarvitse, mutta sitten kun tanko ja kädet lämpiävät, alkaa hikoilu (otsaa myöden), ja samalla alkaa lipsuminen ilman mitään apuja. Titen kanssa liikaa pitoa, ilman ei pysy tangolla... Olisipa taas kesä, niin voisi tahmata kädet täyteen grippiä ja olla vaan tyytyväinen... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 8:05 pm

Mjoo, sen batsin kannattaa antaa kuivua ekana koska muuten se tosiaan lähmää tangon. Mutta kyllä mä olen sitä joskus tunninkin aikana lisäillyt, se kuivaa kuitenkin tosi nopsaa kun sitä laittaa ohuelti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 8:09 pm

Mulla TG toimii spinneissäkin tosi hyvin. Kotona joudun kuivattamaan käsiä, tää hikoilu tulee ja menee, mutta tuo on melkein ollu paras. Dry hands on superia liikkeiden opetteluun, mutta mullakin kun treenaan pääasiassa tanssiessa liikkeitä, niin vähemmän tulee käytettyä. Katsoo jos seuraavalla kerralla kokeilen sillä vetää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 8:33 pm

Mulla on jäänyt kummittelemaan mieleen, kun Miia sanoit joskus että munkin pitäisi opetella käyttämään grippiapuja. Oon kokeillut joitain, mutta musta asiat menee vaan päin prinkkalaa, jos alan läträämään niillä Embarassed Ainakin toistaiseksi mut on siunattu niin mahtavalla iholla, että helpompi vetää ilman. Mutta nyt mun takaraivossa on pieni pelko koko ajan, että pitäisikö niitä sitten käyttää, kun Miiakin kerran sanoo niin ja tuntuu, että kaikki muutkin käyttää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 8:48 pm

Ewy jos pärjäät ilmankin, niin turhaan totutat ittes niihin. Onhan ne hyvä olla varalla, mutta helposti alkaa tekemään niin että käytät AINA vaikka ei tarvis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 10:37 pm

Öh, no kai jo maalaisjärki sanoo et jos ne ei sulle sovi niin tuskin kannattaa käyttää Very Happy Toisille toimii toisille ei.

En mä itsekkään joka treeneissä käytä apuja, toisinaan kädet vaan hikoo enemmän ja jos haluaa tangolla pysyä niin joutuu laittamaan. Kisatessa/ esiintyessä tiedän jännittäväni ja grippeillä läträäminen luo turvaa..

Edit.
En mäkään normaalisti esim. käytä vartalolla mitään grippejä koska en tartte, ellen nyt ole unohtanut rasvata ihoa ja se on niin perkeleen kuiva että kuoriutuu vaan tankoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 10:47 pm

Ja selvyydeksi, että en mä kehota niitä ketään käyttämään mutta jos tuntuu ettei ilman pärjää niin sitten niistä voi hyötyä ja mun mielestä se on vaan hyvä juttu jos noiden avulla voi harrastuksestaan nauttia eikä tartte kirota ja pelätä et tippuu esim. päälleen jos on se fiilis et kädet vaan liukuu.

Useesti sitä kuitenkin huomaa lajia tovin harrastettuaan, ettei grippejä niin paljon tarviikkaan kun puristusvoima kehittyy ja iho tottuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeSu Loka 09, 2011 9:43 am

Aivan, mitä vähemmillä grippiavuilla pärjää, sen parempi. Sit jos kädet hikoaa niin, ettei tanko tunnu vain tahmealta, vaan on ihan kunnon vesikerros aina tangon ja ihon välissä ja kaikki liikkeet ei vain valu, vaan tulee kunnolla tömähtäen alas, sit ehdottomasti antiperspirantti kehiin. Tai jos muuten on todella turvaton olo tehdessä vaikeampia liikkeitä sen hikoilun vuoksi. Ihan alkeissa ja vähemmän riskialttiissa liikkeissä jos vain valuu hitaasti niin kannattaa antaa valua vain, siihen tottuu eikä se lopulta mitään haittaa, kunhan saa tarpeeksi korkeutta.

Itse käytän lisäksi usein mighty gripiä jos oma iho tuntuu sileältä ja kuivalta. Toki PYSTYIS olemaan ilmankin kun vain puristaisi lujempaa, mutta en halua ärsyttää tenniskyynärpäätäni ja grippiavut auttaa myös siltä kantilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTi Loka 18, 2011 5:51 pm

tää ei periaatteessa ole grippiapu mutta siihenkin hommaan varsin toimiva Smile
tilasin x-polelta pole physics kosteusvoidetta joka on siis suunniteltu tankoiluun...
mulla tuli ihan järkyttävä ja yllättävä hikiongelma reisiin tossa muutama viikko sitten, aloin ihan testaamaan että miten toi rasva auttaa ja auttaahan se!
en sitte meinannu päästä enää tangolta alas Wink
oon tosi huono koskaan muutenkaan rasvailemaan ihoa (eikä se nyt kovinkaan kuiva muutenkaan ole) mut tota kun muistaa illalla laittaa suihkun perään ni seuraavan päivän reenit menee paaaaaaaaljon paremmin Smile
eli voin lämpimästi suositella, melko tyyristähän se kosteusvoiteeksi on mutta riittoisaa ja mun mielestä sen arvoista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTi Loka 18, 2011 7:51 pm

Täytyy kokeilla, mä tykkään syksystä ja talvesta mut helkkari mun iho ei koskaan oo tarpeeks lämmin. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 2:09 pm

Meinasin laittaa Tite Gripiä Pole-a-holicilta tilaukseen, mutta eivät näköjään myy sitä enää. Osaako joku kertoa, mistä sitä saisi? Tai jotain muuta vastaavaa, toihan on varsinaisesti antiperspirantti eikä grippiapu. Olisko apteekissa jotain yhtä tehokasta?

Entä onko kokemuksia Pole-a-holicilla myytävästä Dry handsistä? Onko se antiperspirantti?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 3:15 pm

Tite Gripin koostumus on muuttunu, eli ainakaan toistaiseksi ei ole pole-a-holicilla.
Dry hands on loistavaa ainakin omassa kädessä ollut kun on laittanut, mutta yhtään tanssia en ole vetäny sillä, niin tiedä sanoa pitempiaikaisesta vaikutuksesta. Mighty Grippi on tullu nyt oikeastaan itellä enemmän siihen tite gripin tilalle, vaikk dh:takin käytän
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 3:21 pm

Kiitos kokemuksista, Ish! Itselläni tuo Mighty Grip toimii niin lyhyen aikaa, etten oikein ole siihen ihastunut. Tiedätkö, onko tuo Dry Hands siis antiperspirantti vai enemmän Mighty Grip -henkinen pitoapu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 3:22 pm

kyllä se on ihan pitoapu. semmosta läpinäkyvää nestemäistä ainetta. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi grippiapu? - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi grippiapu?
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: