Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Venyttelyt ja spagaatti

Siirry alas 
+65
tulza
Nepuliini
Squirrelinos
Skyie
Anrianna
Päivi
Henski
hena
M4ri
Haloanne
nita
LillaV
lilith84
Foxmagon
Tiu
Manares
erika
neitinopsa
Elegia
Vekexxx
Juliet
Martta
Saila
Ivanka
Ewy
sluippa
kaho88
Jenni H
Chiyuri
Nexu
jolla
nasu
iku69
zayah
SilverJo
Miiukka
Henna.C
MamaDee
hemuliini
Hey^D
Mortianna
Marie
Tea
KatkaChee
Tazze
Iiris
jossukka
Nins
Ish
vesi
Ashta
-Hanna-
LaraK
Cherrie
annukka
Nina
christina
miukattus
Nanna H.
Kat Da
tasuni
Iina
AdminSusie
Miia
nekuliini
69 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 1:47 pm

Tässä nyt pari päivää venytelleenä pohdiskelen, että kuinkakohan kauan ja usein sitä pitää venytellä, että saisi sen spagaattin tehtyä. Onko kellään kokemusta? Entä millaisista venytyksistä erityisesti olisi hyötyä? Tuntuu, että olen niin kankea, etten taivu yhtään mihinkään koivistani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 2:27 pm

Muakin kiinnostaa! Muuten on hirmuisen notkea, mutta spagaati tuntuu välillä mahdottomuudelta saavuttaa. Vinkkejä otetaan vastaan tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 2:49 pm

spagaatinen saamisen helppous tai se ettei sitä saa ollenkaan vaikka muuten venyisi-vanuisi miten onpi kiinni lonkkanivelestä. Tai oikeammin siitä nivelkuopasta. Joskus nivelkuoppa on sen muotoinen (liian matala, korkea, vino etc, ) että on rakenteellisesti mahdotonta saada spagaatia mitenkään oikein onnistumaan.
Mulla itsella on hyvin matala lonkkanivelen nivelkuoppa. Spagaati onnistuu soveltaen. En mä ole tosin kokeillut hetkeen. Sillai toisinpäin eli jalat sivuille mun jalat ei avaudu ollenkaan. Tai avautuuhan ne jos runnoo, mutta sattuu kovasti. Ja "vaarana" on että nivel pullahtaa osittain pois kuopasta (mikäli nyt niveltä tukevat rakenteet antavat jotenkin periksi Smile )

mutta ahkera harjoitus on lyhin tie tuloksiin. siis puolisentuntia venyttelyä joka ilta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 3:07 pm

Siinä DVD:ssä, jonka vasta sain oli joitakin venyttelyvihjeitä ja sanottiin, että on virheellinen käsitys, että on geeneistä kiinni, saako spagaatin vai ei. Siinä meinattiin, että kuka tahansa saa, kunhan vaan jaksaa venytellä. Toki varmasti lonkkanivelistä on kiinni, oppiiko kuin nopeaa saamaan spagaatin ja jalkojen muistakin nivelistä ylipäätään. Minä vaan alan menettää toivoni, vaikka mies vierestä seuratessa kannustaa, että kyllä sen spagaatin saan, kunhan vaan maltan venytellä. Eri asia sitten, kuinka kauan siinä menee. Minulla meinaa loppua kärsivällisyys...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 3:54 pm

On lonkkanivelestä kiinni myös, mutta jos on vaikka takareidet ihan juntturassa (kuten mulla) on lonkkaniveltä turha syyttää. Siitä vaan jalat haralleen seinää vasten makoilemaan ja antaa painovoiman tehdä työnsä, niin pitkäks aikaa kun jaksaa. Tällä videolla https://www.youtube.com/watch?v=pVq9nL_tLbo löytyy erilaisia venytyksiä, jotka auttaa saamaan spagaatin. Noita lopun avustettuja ja painon alla olevia ei kannata edes harkita ennen kun saa sen spagaatin, mutta alkuosan venytykset on ihan päteviä.

Tuttava sanoi, että venäläisten keskuudessa sanotaan, että spagaatin saamiseen menee yhtä monta päivää kuin on vuosia ikää. Joka päivä pitäis olla jalat haara-asennossa seinää vasten vähintään puoli tuntia. Tän tiedon paikkaansapitävyys onkin sitten justiinsa sitä luokkaa, miltä kuulostaakin, eikä liene tolla tahdilla terveellistäkään runnoa. Mutta luulisi, että tuloksia tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 4:04 pm

Minullakin juuri takareidet junnaa vastaan. Todennäköisesti seuraavan kerran lääkärin vastaanotolle jonkun reisivenähdyksen takia, kun niin intensiivisesti olen venytellyt. Toki pyrkinyt ensin lämmittelemään. Kun karsivällisyys riittäisikin joka päivä venyttelyyn kahdenkymmenenkuuden päivän ajan, jos iästä kerran on kiinni.Laughing Luulen, että venyttelyt jää taas vähemmälle, kun lauantaina pääsen luvan kanssa hyppäämään taas tankoharjoitusten pariin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 8:44 pm

Hmh, toivottavasti mulla ei jää fysiikasta kiinni, mulla on pentuna korjattu lonkkavika ja pitää nyt vaan toivoa, ettei siitä oo mitään haittaa. Täytyypi varata joka illalle puolisen tuntia noihin venyttelyihin tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 3:24 pm

Musta tuntuu että spagaatti etuperin on harjoittelukysymys ja sivuspagaatti taas enemmän lonkkanivelkysymys. Ihan selvästi tuntuu että jokin kovempi ottaa vastaan sivuspagaatissa, kun taas etuspagaatin (siis se normaali, jompikumpi jalka edessä) olen aina tuntenut olevan ikäänkuin mahdollinen mutta tuskallinen. Opin sen sitten Australiassa jotenkin puolivahingossa kun venyttelin aika paljon enkä treenannut mitään sellaista mistä lihakset menisivät kovin tukkoon, salsaa ja polea vain. Nyt pääsen sen jo helposti oikea jalka edessä ja kunnon venyttelyn jälkeen myös vasen jalka edessä -mitä en olisi kyllä ikinä uskonut!

MInä olen käyttänyt bobbin dvd:n spagaattitreeniä ja se on kyllä toiminut ihan älyttömän hyvin. Siihen kun rupesin yhdistämään kerran viikossa syvävenyttelyn työpaikan liikuntahallissa niin johan alkoi vasemmankin jalan spagaatti syntyä! Mutta sivuspagaatti ei mielestäni ole edistynyt ainakaan näillä venytyksillä yhtään. Siksi tuntuu että se on jotenkin eri asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 10:09 pm

Tässä tankoa odotellessa tein käsilläseisonnassa painovoima-avusteista spagaattivenyttelyä. Hauskaa sekin! Mun pitää keksiä kaikkia erikoisia spagaatteja kun en oikein tykkää lattialiikkeistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 12:16 am

Alkaa jo kyrsiä tämä ainainen venyttely, kun tuntuu, etten edisty yhtään. Lauantaina on parempi onnistua joku uusi liike tangolla tai olen erittäin pahalla tuulella itselleni. Kerberos vahtii edelleen. Aina kun liikuskelen vierashuoneella päin kuuluu jostain: "tankoon ei sitten vielä kosketa". Huominen vielä niin sitten, mutta rauhallisesti kuulemma piti aloittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 12:22 am

Juu, kannattaa tosiaan aloittaa vaatimattomilla liikkeillä, vaikka varovasti peruspyörähdyksillä. Ihan vaan ettet joudu uudestaan kiellon alle. Otat kerberoksen katsomaan ensimmäistä harjoitusta, niin pysyy taatusti liikkee rauhallisina ja pieninä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 12:59 pm

Itsehän juuri tein spagaatin jotenkin väärässä kulmassa ja lonkkanivelessä rusahti ja sattu niin RRRkeleesti! On ollu kipee monta päivää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:08 pm

KCleo, onko se sama rusahdus josta on kipeä yhä? Kannattaisi varmaan pikkuhiljaa alkaa varailla lääkärille aikaa jos on...

Mä venyttelen silleen "normaalisti" pari kertaa viikossa (pitäis kyllä venytellä edes kevyesti joka päivä). Jos on ylimääräistä aikaa panostan jalkoihin vähän enemmän, mutta mitään säännöllistä spagaattitreeniä en tee. Yllätys oli kova kun edellistä kertaa spagaattia kokeillessani oli takamus 40cm maasta ja nyt venyttiin jo n. 10 cm päähän. Eli olen venytellyt kyllä mutta en spagaattia ole vähään aikaan kokeillut. Jospa nyt saisi venyteltyä hieman useammin, tuon parantumisen myötä alkaa se spagaatti näyttää aivan mahdolliselta saavuttaa vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:30 pm

Mulla jää spagaattiin toisinpäin n. 15 senttiä ja toisinpäin sen 40 senttiä. Oon vähän toispuoleinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:58 pm

Mulla jää molempiin suuntiin suunnilleen sama etäisyys. Vasen jalka edellä tuntuu luontevammalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 2:07 pm

Mulla on venyttelyt tuottaneet tulosta kanssa. Vasen jalka edellä on ihan parista sentistä enää kiinni ja oikeella hieman enemmän. Varmaan menisikin jo jos en olisi lusmuillut, mutta jäänyt venyttelytkin nyt vähän vähemmälle kiireiden keskellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeLa Maalis 08, 2008 10:41 pm

Olen nyt venytellyt n. puoli tuntia päivässä 11 päivää ja spagaattiin on matkaa n. 10 cm kumminpäin tahansa. Siis suuri edistyminen omassa venymishistoriassani, aina on ollut ainakin 25 cm välissä ja enemmänkin.
Kävi kyllä pieni haveri venytellessä siinä kolmantena päivänä; kokeilin venytysten lopuksi spagaattia, silloin vielä polveni jäivät vielä hieman koukkuun, jolloin polveni nytkähtikin yhtäkkiä ja reväytin sisäreidestäni jonkun jänteen Rolling Eyes Parisen viikkoa jouduin pitämään paussia venyttelyissä kun jalkaa juili ilkeästi jo kävellessä.
Tuon paussin jälkeen muodostui mukava venyttely rutiini, jota oikein odottaa Smile
Ainoa kehitys on tapahtunut sisäreisissä, tosin vertaan aina tilanteeseen kaksi vuotta sitten jolloin venyin ihan mihin tahansa, johtuen lihaksien puutteesta. Nyt lihaksikkaampana noin 10 päivässä saavutin tietyissä liikkeissä aikaisemman "tasoni". Todella antoisaa kun melkein joka päivä näkee edistymistä joissain liikkeissä cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeSu Maalis 30, 2008 5:47 pm

jes cheers spagaatti vasen jalka edellä onnistui vihdoin tänään kun oltiin rtp:llä treenailemassa! Hittolainen et oon tyytyväinen, olin jo varma ettei se ikinä sieltä tule Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeSu Huhti 06, 2008 5:37 pm

Jee, spagaatti molempiin suuntiin onnistui äsken cheers Ihan sekopäinen olo, mun ikuisuushaave toteutui drunken
Venyttelyissä olen nyt muutamasta syystä joutunut pitämään parinviikon tauon ja ajattelin nyt, etten ole vielä flunssan jälkeen ihan kunnossa treenaamaan tangolla, joten eikun venyttelemään. Luulin että noin pitkä tauko olisi aiheuttanut jo takapakkia, mutta ei, sieltä se spagaatti irtosi ja jopa oikea jalka edessä(tosin kivuliaammin), joka on ollut selkeästi heikompi. Täytyi vielä kalenterista tarkistaa montako kertaa tarvittiin tähän saavutukseen, 21 venyttelykertaa. Jos olisin tämän tiennyt, olisin jo vuosia sitten opetellut spagaatin, luulin siinä kestävän kuukausitolkulla Rolling Eyes
Paussi teki kyllä muutenkin hyvää, mulla oli haarukset niin "kipeät" ettei oikein pystynyt kunnolla kävelemään, kohta ne on taas kipeät kun koitetaan spritsiä seuraavaksi Twisted Evil
Kuviakin tuli räpsittyä itselaukaisimen kera, katson onnistuiko niistä yksikään ja laitan kuvan tänne jossain vaiheessa sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTi Huhti 15, 2008 8:11 pm

Mulla se on sujunu aina ja nykyään teen sitä vaan tankoilun yhteydessä. Nyt on pitkä tauko ja ihme kyllä ei ne jalat siitä jäykisty. Kun ei olis niin laiska niin vois reenata myös toisin päin spagaatin..
Takaisin alkuun Siirry alas
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: entä selän venyttely?   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 1:13 pm

Kovasti olen kiinnostunut tankotanssista, ja oma tanko on suunnittelilla hankkia heti kun rahaa liikenee sen verran ylimääräistä..
Mutta nyt olenkin sitten keskittynyt venyttelyyn, vähän niinkun esivalmistelua Smile

Mutta kysymys kuuluukin että onko netissä missään hyviä videoita tai muita sivuja joista saisi niksejä? Perusvenyttelyt menee, mutta kaipais silti jotain apua.. Esim selän venyttelyyn? siinä olis eniten vaikeutta..hmm..

haluan siis venytellä että saa jalat niskaan päin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 9:40 am

Hahaa, spagu rupee menee toisinkin päin ku meen sivuspagusta suoraan pikkuhiljaa siihen toinen jalka edellä versioon. Vasen jalka edellä on menny aina ja sit tuli toi sivuttainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 3:31 pm

Onnea etenkin tuosta sivuspagusta, joka musta tuntuu edelleen niin utopistiselta ajatukselta... Oon spagaatin päässyt molemmin päin varmaan kymmenisen vuotta, kun olen vain jaksanut venytellä vähän aikaa kunnolla... Nyt on tosin toi toinen puoli jäänyt aika hataralle viime vuosina, joten se ei mene vieläkään, vaikka toinen puoli alkoi sujua lähes entiseen malliin aika nopeasti tankoilun aloittamisen jälkeen. Mutta sivuspagaatti tuntuu, ettei se etene mihinkään, vaikka kuinka venyttelisi. plääh...
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeSu Heinä 06, 2008 6:51 pm

Huraa äsken meni ekaa kertaa vuosiin spagaati vasen jalka edessä!!!! cheers
Kun oikea edessä niin matkaa vielä löytyy,mutta pikkuhiljaa...jes jes jes!! tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitimeSu Heinä 06, 2008 10:46 pm

Hurjaa! Hienoa annukka!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Venyttelyt ja spagaatti Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Venyttelyt ja spagaatti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 8Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
 Similar topics
-
» Spagaatti
» Jeeeeee spagaatti!!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: