Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Venyttelyt ja spagaatti

Siirry alas 
+65
tulza
Nepuliini
Squirrelinos
Skyie
Anrianna
Päivi
Henski
hena
M4ri
Haloanne
nita
LillaV
lilith84
Foxmagon
Tiu
Manares
erika
neitinopsa
Elegia
Vekexxx
Juliet
Martta
Saila
Ivanka
Ewy
sluippa
kaho88
Jenni H
Chiyuri
Nexu
jolla
nasu
iku69
zayah
SilverJo
Miiukka
Henna.C
MamaDee
hemuliini
Hey^D
Mortianna
Marie
Tea
KatkaChee
Tazze
Iiris
jossukka
Nins
Ish
vesi
Ashta
-Hanna-
LaraK
Cherrie
annukka
Nina
christina
miukattus
Nanna H.
Kat Da
tasuni
Iina
AdminSusie
Miia
nekuliini
69 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 4:53 pm

Mullakin taitaa olla identtiset jalat Ivankan kanssa Smile Jää nilkat yhdessä säärien ja reisien väliin selkeä rako, mutta eikös suurimmalla osalla ihmisistä ole tälläiset jalat?? En mä tunne ainakaan ihmistä, kenellä nilkat yhdessä ei jäis jalkojen väliin pienintäkään rakoa scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 4:58 pm

Ei mulla ainakaa jää mitää rakoja minnekään Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 5:29 pm

Mulla osuu polvet yhteen kun laitan nilkat yhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Tavoitteena spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Tammi 01, 2012 8:51 pm

Mie olen nyt pienen revähyksen tai venähyksen jälkheen ahkerasti venytelly koipiani ja jossaki välissä päähän pälkähti että miehän haluan vetasta tässä joku päivä vielä oikein kunnollisen spagaatin!

Venyttelen melkhein jokapäivä... joskus jos unohtuu niin ainaki joka toinen.

Ensin lämmittelen viitisen minuttia ja sitte venyttelen etureidet ja lonkankoukistajat, takareidet, sisäreidet, pohkeet jne. Kaikkia venytyksiä 60-120 sek. Yleensä 90sek / liike per jalka.
Sen jälkheen mie nostan jalat kohti kattoa seinää vasten ja makkoilen ja rentoudun kun jalat venyy pikkuhiljaa kohti lattiaa. Ylheensä semmosen parikymmentä minuuttia olen loikoillu! Noh... lähelekhään lattiaa en ole päässy Very Happy 50cm on molemmat kantapäät lattiaa ylempänä.

Ensimmäinen kysymys oliski että onko tämä minun rutiini ihan suht ok?
Toinen kysymys että onko täälä ollu jotaki yhtä kankeaa joka olis sitte saavuttanu spagaatin? Osaattako yhtään sanoa kauanko menee että saisin?
Kolmas kysymys olis sitten se tärkein... Ko mie makkaan lattiala peppu seinässä kiini ja jalat leveällä seinäävasten sen noin 15min niin sen jälkheen jalkojen liikuttaminen on yhtä tuskaa. Tuntuu aivan ko jalat menis poikki ko koukistaa polvet.
Onko tämä normaalia? Vai onko parempi olla ottamatta tuomosia extra pitkiä venytyksiä? Venytys ittessään ei tunnu pahalta. Ja jostaki vuosien takaa on jääny semmonen ajatus että näin moni venytteli spagaatia varten ja tosi pitiäki aikoja (yli puolta tuntia)...
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Tammi 01, 2012 10:19 pm

Erika, tämä spagaatin venyttäminen on sinulle aivan täysin mahdollinen. sunny
Tässä ketjussa kerrottu monelta eri kantilta venymistä.
Minusta nyt parasta olisi jos käyt kävelylenkillä pienen,vaikka 15-30 min, reipasta kävelyä, tuut kotia ja lähet venyttämään. Luulempa että 60 sek ylöspäin ajalla kun venyyttää niin alkaa lihas ja syvätyöskentely kropassa toimia, eli pieni pohjalämpö ja senjälkeen venyyttely,niin toimii. Jos teet liianpitkän kävelylenkin,niin voi tuntua ettei pysty venymään kunnolla ku lihas väsynyt. Sisällä tietysti pieni jumppa alle, tai ku reenailet tangolla, käy lämmittelystä hyvin myös. 60 min kerrallaan venyttelet pelkkää spaghaatia niin aika realistinen.

ja mitähän sie kysyit Smile ai niin joo jokapäivä aluksi, mutta kolme kertaa viikossa kunnolla, toimis varmaan hyvin, lepo on tärkeä myös Razz niin ja ota oikein syviä pitkiä hengityksiä venyyttelyn aikana, se on puoliruokaa lihakselle Very Happy

Oliko (Iinalla) jossaki että aikaon ikään verrattava, sinulla ei mene kauan, kesään mennessä saat, jopa aikaisemminkin.

Ja kaikki viisaat jotka oikeasti tietää asioista niin korjatkaa Very Happy virhetiedot Very Happy

Ota kuvat kumminkin päin ja aukivenytyksestä, vertaa sitte kuukauden päästä niitä. Muista vielä pitää selkä suorana cheers cheers cheers Onnea venyttelyyn!!



Minulla tulee myös jalat aika kipeeksi pitkästä aukivenytyksestä, Body Balance tunnilla ,mennään seisaaltaan jalat auki, selkä suorana venymään , kyynerpäät ensin lattiaan ja sitten pää lattiaa kohden,
aluksi tässä tuli hetkellisesti sairaan kipeeksi jalat. Minusta hyvä liike myös Wink

Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 12:03 am

Mortianna kirjoitti:
Mulla osuu polvet yhteen kun laitan nilkat yhteen.

Niin kuuluukin Laughing Mutta nyt tarkoitin (tai sitten taisin kirjoittaa väärin?), että jos laitetaan nilkat yhteen, että säärien väliin jää rako Very Happy Polvet ja nilkat osuu yhteen, mutta säärien välissä se kuuluisa rako Very Happy Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 3:54 pm

^ Länkisäärisellä polvet eivät osu yhteen, kun nilkat ovat yhdessä. Näin on esim. minulla, jos oikeasti katsoit aiemmin laittamiani kuvia. Toisin sanoen: meillä ei ole samanlaiset jalat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner
Manares


Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 28.10.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 5:41 pm

Mulla on vielä paaaljon matkaa spagaattiin ja spiraaliin (niinkuin olen oppinut sivuspagaattia kutsumaan)
Takareidet ja pohkeet on vieläki aika jumiset. Lonkat on yliojentuvat ja polvissa on vielä vaivoja kun teini-ikäsenä ei polvinivel ihan ehtinyt mukaan pitkien luiden kasvutahtiin, niin ne aina välillä kiukuttelee.
Hyyyyvin varovaisesti siis taas alettu liikkuun.

Sitten kun saan sen spagaatin, niin voi sitä riemun päivää. Viimeeksi sain sen 12-vuotiaana. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 10:37 pm

erika kirjoitti:
M
Ensin lämmittelen viitisen minuttia ja sitte venyttelen etureidet ja lonkankoukistajat, takareidet, sisäreidet, pohkeet jne. Kaikkia venytyksiä 60-120 sek. Yleensä 90sek / liike per jalka.
Sen jälkheen mie nostan jalat kohti kattoa seinää vasten ja makkoilen ja rentoudun kun jalat venyy pikkuhiljaa kohti lattiaa. Ylheensä semmosen parikymmentä minuuttia olen loikoillu! Noh... lähelekhään lattiaa en ole päässy Very Happy 50cm on molemmat kantapäät lattiaa ylempänä.

Ensimmäinen kysymys oliski että onko tämä minun rutiini ihan suht ok?
Toinen kysymys että onko täälä ollu jotaki yhtä kankeaa joka olis sitte saavuttanu spagaatin? Osaattako yhtään sanoa kauanko menee että saisin?

Toi 20 min sivuspagaatti venytyksessä (vaikkakin siis selkä maata vasten painovoiman hoitaessa venytyksen) kuulostaa mun korvaan hurjalta. Shocked Enpä yhtään ihmettele, että sen jälkeen on lihakset ihan hurjan kipuisat. Mulla riittää ihan reilu minuutti sivuspaguvenyttelyä, ja sen jälkeen en pysty muutamaan sekuntiin ees liikuttamaan jalkoja! Tosin toi on nyt vähän helpottunut, kun oon sivuspagaattivenytyksiä tehnyt enemmän. Osaisiko joku tietävämpi sanoa, kannattaako tollaset 20 minuutin venytykset, vai onko niistä enemmän harmia Question Ois kiva itekin tietää.

Mä oon erika ite hyvä esimerkki siitä, että kyllä kankeakin taipuu kunhan vaan ahkerasti venyttelee. Very Happy Mä olin venyttelyn aloittaessani noin pari vuotta sitten ihan älyttömän kankea, mutta nyt normaali spagaatti menee suht hyvin toiselta puolelta, ja ei väärä puolikaan hirmu kaukana ole. Vaikea sanoa kuinka kauan sulla menee spagaatin saamiseen, riippuu niin paljon siitä, kuinka usein venyttelee ja mikä on lähtötilanne. Uskoisin, että viimeistään puolen vuoden päästä on spagu jo lähellä, jos esim. kolmekin kertaa viikossa teet kunnon venyttelyt. Tsemppiä venyttelyihin! sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 11:08 pm

Munkin korvaan 20 minuutin venytys kuulostaa hurjan pitkältä, varsinkin jos teet sitä usein. Huomaatko itse, että pitkästä ajasta on jo venytyksen aikana hyötyä eli painuvatko jalat sen 20 min. aikana lähemmäs lattiaan? Tuli myös mieleen, kannattaisiko välillä vähän palauttaa lihasta ja nostaa jalat hetkeksi ylös kohti kattoa ja ottaa sitten vaikka venytystä uusiksi?

Tsemppiä joka tapauksessa, noin ahkeralla venyttelyllä saat varmasti tuloksia! Smile Muista myös, ettet yritä venyttää mitään väkisin, sillä vaan rikkoo paikat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 02, 2012 11:27 pm

Mun korvaan tuo 20 min on ihan jees aika jos tosissaan haluaa kovasti sitä venyvyyttä ja sitä on jo ennestään. Jos nyt oikeasti se spagaatti ei ole lähelläkään niin en ehkä suosittele, kun ei tiedä miten "paikat kestää", mutta itse ainakin olen mm. nukkunut spagaatissa....... Very Happy Se nyt on vähän överiä, mutta esimerkiksi voimistelussa aika perusjuttu ja väkisinkin venyy. Siinä ehtii oikeasti jo painua paaaljon alemmas ja noh, ehkä ne jalat myös vähän puutuvat, niin se mahdollinen kipu ei ole niin karua. Mutta tosiaan en suosittele tollasta jos ei ole sitä venyvyyttä ennestään hirveästi.

Huomaan kyllä itse että kun vähän alle kymmenen vuotta sitten tein noita spagaatissa nukkumisia sun muita kivoja juttuja niin ei ollut mitään tietoakaan että mikään olis revähtänyt. Nykyään sitä ottaa heti paljon varovammin, kun ei paikat enää kuitenkaan ihan niin vetreitä ole, vaikka ei tässä mitään vanhuksia ollakaan. Mutta TOSI hyvät lämmittelyt alkuun, ettei tosiaan paikat revähtele!!
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeTi Tammi 03, 2012 8:29 pm

Hirveästi kiitoksia kaikesta kannustuksesta cheers kyllä näilä taasen jaksaa!

Nyt vähän kyllä kaivelee tuo pitkän venytyksen laita... onko hyvästä vaiko eikö? Laittakaa jos saatta tietoa Smile
Se ei missään nimessä tunnu pahalta kun venyy, enemmänki tosi omalla painollaan menee - yhthään väkisin yrittämättä. Mutta sitte ko haluaa nousta Very Happy tuntuu ettei ole enää koko jalkoja... lihaksista puhumattakhaan. Silloin kyllä niinkö sattuu, mutta mieki olen tulkinnu sen vain puutumiseksi... jos sitä vaikka istuu kyykyssä 20min niin varmasti nouseminen sattuu...
Ei ole hajuakaan kuinka lähelä tai kaukana vielä olen, ko en halua kokeillakkaan ennenko venyvyyttä on saatu lissää Smile

Otan myös ilolla vastaan lisää hyviä venytys ohjeita tähän tarkotukseen!
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeTi Tammi 03, 2012 9:28 pm

erika kirjoitti:
...Ei ole hajuakaan kuinka lähelä tai kaukana vielä olen, ko en halua kokeillakkaan ennenko venyvyyttä on saatu lissää Smile
Otan myös ilolla vastaan lisää hyviä venytys ohjeita tähän tarkotukseen!
Spagaatin saat ihan varmasti parhaiten ihan vaan spagaattia yrittämällä! Very Happy Eli noitten sun tän hetkisten venyttelyjen jälkeen meet spagaatissa niin alas kun pystyt, ja reilun minuutin pysyt siinä. Samalla sitten selviää kuinka kaukana se tavoite häämöttää. Saattaa aluksi tuntua ihan toosi inhottavalta, mutta pyri vaan rentouttamaan niitä lihaksia ja hengittämään siinä venytyksessä. Usein menee 45 sekuntia hirveessä tuskassa ja sitten rentoutuu, jolloin voi painaa spagua pikkasen alemmassa. Hiljaa hyvä tulee, mutta jos on tosi jäykkä, niin spaguvenyttelyt harvemmin mukavalta tuntuu. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeMa Tammi 09, 2012 9:45 pm

Kokeilin äsken venyttelyä yli vuoden tauon jälkeen ja voihan jeesuksen perse. En oo varmaan ikinä ollut näin kankea Very Happy

Tein pienet alkuverryttelyt ja sen jälkeen tosi varovasti jalkoja joka suuntaan mihin ne nyt vaan suostu taipuilemaan. Kesään mennessä viimeistään spagaatti, nih. Vielä on vähän hukassa miten ois järkevää venytellä ja voimistaa yläselkää sekä hartioita niin, etten rasita vahingossakaan tota olkapäätä. Kellään mittään ideoita?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeKe Tammi 25, 2012 11:42 am

Päivitetäänpä tänne taas omia venyttelyjä. Tänään tuli käytyä eri fysioterapeutilla mitä aikaisemmin, tää on myös mun entinen telinevoimisteluohjaaja. Hänen mukaan tuon lonkan "muljahtavan" kivun aiheuttaja on tuo jänne lonkankoukistajan paikkeilla. Kuulemma mulla kropan hallinta pettää ja sitä pitäisi parantaa. Luultavasti tuo lonkka ei tule koskaan olemaan normaali (rakenteellista vikaa). Liikkuvuutta mulla kuulemma on erittäin paljon lonkankoukistajissa ja etureisissä, joten niiden kireydestäkään kipu ei johdu. Sen sijaan takareidet olivat tiukemmat, mutta kuulemma ihan normaali venyvyys niissäkin. Oli kyllä todella mielenkiintoinen käynti ja paljon hyviä harjoitteluohjeita sain. Ja sainpahan samalla tietää miten pahasti rakenteellisesti viallinen oonkaan (ongelmanilkat, -polvet, ,lonkanseutu ja selkä) Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
lilith84
intermediate spinner
intermediate spinner
lilith84


Viestien lukumäärä : 99
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 17.12.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeTi Toukokuu 08, 2012 10:05 am

Oi tätä onnea, ihmeiden aika ei ole ohi! Eilen sain etuspagaatit loppuun asti molemmin puolin cheers

Aloitin spagaattivenyttelyt tammikuussa, harmillisesti ei tuota lähtötilannetta tullut kuvattua, mutta aika karmea varmasti oli. Ainakin kirosanoja tuli reippaasti ekoilla kerroilla Very Happy Alkuun pääsin käymään 4 kertaa kk ajan AK:n venyttelytunneilla ja sieltä poimin hyvät venyttelyliikkeet, että kiitosta sinne suuntaan! Kiitokset kuuluu myös tänne, erityisesti Retun hienojen kuvien inspiroimana lähti minun urakka alkuun I love you
Venytellyt olen jotain 2-4xvk ja n.20-60min kerrallaan koko kroppaa tai vain jalkoja jos laiskottanut. +alkulämmittelyt. 43 venyttelykertaa heiaheian mukaan tänä vuonna. Tuo palvelu on muuten tosi kiva!

Vielä kun sais sivuspagaatin.. Ja notkean selän! Alaselkä ainakin tuntuu aivan hirvittävältä, tuossa spagaatissakin tuntuu, että se siellä pahiten junnaa vastaan, kun suorassa pitäis pysyä. Vai teenkö jotain väärin? Osteopaatistakin varmaan olis apua.
Takaisin alkuun Siirry alas
LillaV
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.05.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeTo Elo 23, 2012 5:05 pm

Mitenkähän tavallista mahtaa olla, että takareisissä/pakaroissa tuntuu olevan hermojumeja/kireitä jänteitä? Siis venyttäessä tuntuu outoa "vetoa" eikä välttämättä edes siinä lihaksessa, jota yritetään venyttää (erityisesti pakaravenytyksissä ongelmana). Vissiin polvitaipeissa tuntuu aika monella, mulla ilmaantuu muissakin kohdin. Pääseekö näistä eroon ihan vain venyttelemällä ahkerasti, vai olisiko hieronta nopeampi tai terveellisempi reitti?
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimePe Elo 24, 2012 7:34 am

Mulla on kans aina huonomman puolen spagaatissa semmonen outo kireys takareidessä..Oon kans miettiny meneekö se vaan venyttelemällä ohi..Nyt vaan heiluttelen ja "muljauttelen" jalkaa siinä spagaatissa niin se kireys häviää kun jalan asento muuttuu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Haloanne
basic inverter
basic inverter
Haloanne


Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 12.12.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 9:34 am

Epämääräisiin kireyksiin ja jumeihin voi itsehoitona tehdä putkirullausta, ohjeita löytyy vaikkapa täältä: http://www.pakkotoisto.com/content/1849-pakkotoiston-kehonhuolto-opas-2012.html

Suosittelen kokeilemaan, on itseltäni vienyt monta takareisijumia pois :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
LillaV
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.05.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 2:17 pm

Hmm, tuollaista putkea voisi kyllä kokeilla! Salin nurkassakin lojuu vastaava, en kyllä tiedä onko kukaan koskaan sitä käyttänyt... saavatpahan ihmeteltävää Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
lilith84
intermediate spinner
intermediate spinner
lilith84


Viestien lukumäärä : 99
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 17.12.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 3:20 pm

Mistähän noita rullia löytyy? Semmonen hyvä ja edullinen? Mäkin haluun putkirullaileen!
Takaisin alkuun Siirry alas
LillaV
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.05.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 3:29 pm

Pakkotoiston äijät ainakin näkyvät käyttävän viemäriputkea suoraan K-Raudasta... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
M4ri
basic spinner
basic spinner
M4ri


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.07.2012

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 3:31 pm

Ite ostin sellasen foam roller jutun jostain prismasta tai sittarista. Hintaa tais olla 20e.

http://vivalahenni.blogspot.fi/2012/02/foam-roller.html

Tommosen siis ku tossa blogissa. Merkkinä Eco Body Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
lilith84
intermediate spinner
intermediate spinner
lilith84


Viestien lukumäärä : 99
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 17.12.2011

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 5:45 pm

En ihan niin näppärä oo et viemäriputkesta osaisin askarrella, joten pitääkin käydä prismassa ostoksilla Very Happy Kiitos vinkistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
M4ri
basic spinner
basic spinner
M4ri


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.07.2012

Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 5:51 pm

Muistin just et omani ostin Citymarketista, en Prismasta Very Happy Se oli sillon plussakortilla 19,90e tms. Prismasta ne oli sillon just loppu. Eli jos sielt ei löydy, nii kannattaa tarkistaa sittari Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Venyttelyt ja spagaatti   Venyttelyt ja spagaatti - Sivu 7 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Venyttelyt ja spagaatti
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
 Similar topics
-
» Spagaatti
» Jeeeeee spagaatti!!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: