Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tavoitteesi?

Siirry alas 
+88
TeresaK
Enkeli98
Senna
enbou666
Minnah
elinananas
Jennn
Paprika
anpa
tuhoelain
Skyie
W_devil
kisulady
helipsu
Neneth
babooshka
AnskuN
Päivi
hiekkis
sonkos
Vipru
Rivqa
eika
iku69
Tiiku
Pandakarhu
OonaK
Nexu
Retu
shadow87
Unya
kivaa
Martta
Eeva
Tiu
Herkkupurkki
Iinuski
Kaiza
jolla
Jenni H
jokarva
Marianne
Furetto
Jenni
vive1
mily85
Lotta.
marma
hansi
Tsudy
Saila
Riisimuro
MamaDee
Marie
Henrietta
sluippa
Janey May
nita
maimiau
Iiris
Em Kay
Mortianna
Ewy
angela
hemuliini
Foxmagon
Tea
pujaka_
vilionkka
tankomau
Ashta
jossukka
-Hanna-
vesi
christina
Sanni
tasuni
celya
Nina
Cherrie
josie
Henna.C
Kat Da
Iina
papaija
kajakki
Miia
Ish
92 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 8:00 pm

Tuossa olen taas taistellut tangon kanssa jonkun aikaa liikkeiden parissa, jotka eivät
luonnistu ja tuumailin pistää oman aiheen tavoitteille. Mitkä siis ovat tavoitteenne?¨
Itse listasin aluksi nämä

Seisominen tangolla. ( Ei vain suju Rolling Eyes
Flag pole ( ehkä kesän loppuun mennessä...hope so)
Istua tangolla toinen jalka ojennettuna ilman käsiä, ilman mitään häslinkiä
Pää alaspäin
bumerangi ja fan kick ( jos joskus saan jalat suoraksi)
Korkkiruuvi

sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 8:34 pm

Mulla olis tavoitteena palauttaa takaisin sama kunto ja parempikin ennen kuin aloin sairastelemaan 3 kk sitten..
Tällä hetkellä kopteri ja ilma invertti on silkkaa räpiköintiä.. kyllähän niihin vielä pääsee mutta ei todellakaan siististi. Pitkiä voima komboja ei jaksa tehdä.
Tanja viime keskiviikkona todistikin kuinka mun kädet meni ihan veteliksi kahden kopterin jälkeen Laughing

No mutta sitten kun taas voimat on palautunut niin suurin juttu on hioa liikkeitä ja liikkumista edelleen.. ja ylispagaateja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
kajakki
intermediate spinner
intermediate spinner
kajakki


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 42
Location : Tampereen seutu
Registration date : 03.05.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 8:47 pm

Ehdin juuri oppia invertin, kun sairastuin enkä näin ollen ehtinyt hioa sitä sujuvaksi - saati sitten opetella mitään siihen liittyviä liikkeitä. Aloittelen nyt hissuksiin tankoilua, mutta olen pysynyt visusti vielä pää ylöspäin. Viikonloppuna ajattelin lämmitellä takanojan ja invertin ja saada ne edes kömpelösti sujuviksi ennen Mariana Baumin tunteja. Kun invertti on hanskassa, haluaisin hetken hioa kaikkea jo opittua. Olen "jähmeä oppija", eli en tykkää oppia uusia asioita ennen kuin tunnen oloni mukavaksi vanhojen kanssa. Jospa sitä ennen kesää uskaltaisi Tankotanssin 3. tason kurssille. Sehän olisikin muuten hyvä tavoite cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 9:25 pm

Hmmh, treenata useammin, tehdä myös lihaskuntoliikkeitä... Eli lisää voimaa ylipäänsä tässä kevätkauden aikana.

Noin niinkuin tekniikan kannalta tällä hetkellä olis iso kynnys onnistua takanojassa. En nimittäin uskalla päästää siinä irti ja nojata taaksepäin. Tunnen kyllä kuinka jaloilla on kunnollinen liimapito tangossa mutta en vain pysty päästämään irti. Poikakaveri on pari kertaa ollut varmistamassa, jolloin olen kyllä paniikissa siinä onnistunut, mutta tänäänkään en yksin vaan päästänyt irti vaan jahkailin kunnes jalat alkoi hikoilla ja oli pakko kuivata tankoa Very Happy Muuten ei invertoinnissa tai pää alaspäin olossa ole ongelmia, mihin oon tällä hetkellä ihan tyytyväinen Smile

Ja pakko vielä lisätä, että se spagaati, 10 cm vielä puuttuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 10:05 pm

Mulla ei tällä hetkellä ole mitään trikkitavoitteita.. Tahdon vain hioa kaiken, mitä osaan jo joteensakin sujuviksi. Haluan liikkeet kaikki nätisti yhteen ja luotettavimmiksi. Uusia komboja. Vaikka eiköhän jotain trikkejäkin tai ainakin uusia tapoja päästä vanhoihin trikkeihin tule opeteltua Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 11:44 am

No vaikka tulla paremmaks.. Smile siina mita osaan. Ainii ja sitte tulla suomen parhaaks nain ens alkuun.. Very Happy olis vaan sita reeniaikaa enempi! Nii ja vois sita vahingossa jotain uuttakin oppia ja jattaa pois jotain pakkoliikkeita jotka ei liity mihinkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 12:02 pm

Sulla on KCleo kauhean vaatimattomat tavoitteet Laughing
Mä en suomen parhaaksi välttämättä halua, mutta jos musta tulee
niin hyvä, etten ärsyynny joka kerta kun katson itseäni niin sekin ois kiva.
Edellyttäen että opin tarpeeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 12:16 pm

Toivon, että kun se oma tanko nyt sieltä joskus saapuu, niin opin niitä asioita, mitkä tuottaa mulle tankotunnilla vaikeuksia. Haluaisin niiiiiiiiiiiiiin kovasti edistyä tässä lajissa!!! Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
josie
basic inverter
basic inverter
josie


Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 12.11.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 3:36 pm

Mun lähitulevaisuuden tavoitteet on:
-Onnistua kaksosessa, (skorppari jees, mut kaksosessa en vaan millään voi päästää sitä toista kättä irti!! Vinkkejä??) ---Invertti V sulavasti, (täl hetkel jalkojen asettelua...) ja siihen spinni sit joskus..
-Polvipito
-Kehto ja tuolispinnien hiomista
-Flow, (tällähetkellä meno hävettävän tönkköä...)
-Superman.. (Ei vaan pysty kääntymään)

Ja jos ylipäätään sais tän kevään aikana hiottuu taidot siihen et pääsis RTPssä Tek3tunneille joskus kesän kynnyksellä... Osaisko joku Ope kertoilla muuten tarkemmin tek3 tunnin vaatimuksista, jotta tietäis mihin kaikkeen keskittyä. Pitäis vaan tän kiireisen kevään keskellä löytää kunnolla aikaa treenaamiselle... ja se ikuisuusprojekti eli spagaatti olis tietty mahtava...
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 5:26 pm

Spagaatti on nyt saavutettu vasen jalka edessä, pienesti hienosäätöä ehkä, mutta kyllä sitä voi jo spaguksi kutsua! Ei se kyl onnistu muutakuin venyttelysession jälkeen, mut anyway.

Oon kokeillut muutamaan otteeseen lonkkapitoa ja jostain syystä valun joka kerta vaan hitaasti lattialle kuin räkä nenästä vaikka toinen käsi on varmistamassa. Se ois hyvä nyt oppia ja myös supermies invertistä, jota oon tähän mennessä tehnyt vaan lattialla-seisoessa-tanko-pyllyyn-taktiikalla. Vähän omaa mielikuvitustakin vois kehittää, että sais jonkinlaisia komboja aikaseksi. Ja kaikkineen tiesti hienosäätöä yleisesti jo opittuihin juttuihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 6:18 pm

Mulla on tavoitteena ensinnäkin alkaa tankoilemaan taas vähän ahkerammin kuin kerran neljässä kuukaudessa...

Ja spaagatit pitäisi saada takaisin siihen mitä ne tossa syksyllä oli, eli vasen jalka edelle edes se viiden sentin ylispagu kunnolla ja oikea jalka edellä edes kunnon spaagatti. Ja sivuspagua pitäisi alkaa kunnolla treenaamaan... Ollut mun ikuisuusprojekti yli kymmenen vuotta.

Ja tangolla tavoitteena on mikä tahansa missä ollaan alaspäin ja pelkästään käsien varassa. Eilen vähän kokeilin (neljän kuukauden tankoilutauon jälkeen... Hyvä idea taas) jalkojen irroittamista ja kumma kyllä se ei tuntunut niin utopialta kuin aina ennen. Ehkä se tosiaan on niin, että mitä pidempi tauko sitä parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 10:54 am

Tämä on niin ihana laji kun aina löytyy tavoiteltavaa. Aina on jotain uutta, mitä pitäis oppia.

Mulla on listalla:

-ilmaolkanousu. tekis mieli välillä nimittäin invertoida muillakin tavoin kuin perinteisesti. nyt on tekniikka vähän viel hakusessa

-Invertointi suoraan ilmasta, mikähän sen nimi nyt onkaan...

-Aysha

-Jade sillai nätisti, kunnon spagaatilla

Lista jatkuu tosi pitkälle mut ne ei todella oo lähiajan tavoitteita, vaan joskus sit ku rahkeet riittää (kuten Yogini, death lay sekä tosi makeen näköinen liike reverse grabista suoraan twisted grip handspringiin, se on aikasta makeen näköinen)

kyllä näitä tavoitteita vaan on niin paljon...
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 10:13 am

Mulla on tavoitteena ollut ikuisuuksien ajan Aysha jaetulla otteella, mutta en oo melkein koskaan päässyt siihen loppuasentoon kun tasapaino on heittänyt alkuasennossa (toukka). Eilen sitten keksin tasapainottaa yhdelle sivulle putoavan lantion toisen puolen jalalla, ja keikkuminen loppuikin aivan yllättäen kokonaan ja sain jaetun otteen Ayshan kolme kertaa aivan helposti, mutta en pysynyt vielä kuin pari sekuntia ilmassa. Mutta todella kävi ilmi että se itse loppuasento ei ole ongelma vaan siihen pääsy!

Vielä eilen olisin siis sanonut tavoitteekseni tuon jaetun otteen Ayshan, mutta nyt sanon että sen vakiinnuttaminen. Se on todella ollut se yksi juttu jonka olen eniten halunnut oppia.

Muita tavoitteita, joihin ei ole mikään kiire kuitenkaan:

- handspring millä tahansa tavalla
- jack knife
- suorakulma millä tahansa otteella (kyynärote-Ayshasta olen jo kerran saanut vähän sinnepäin -asennon)
- ilmainvertti-hip hold-Jade -combo vakiinnutettua

Muuten olen aika tyytyväinen tämänhetkiseen tasooni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 10:35 am

-Se spagaatti! Päätin nyt ottaa sen kevään tavoitteeksi, aiemmin en oo oikeestaan edes sitä tavoitellut. Tällä hetkellä maavara on semmoset puol metriä, niin että haastetta riittää Laughing Ja tänäänhän on hyvä päivä aloittaa..

-Lisää treeniaikaa. Viimeiset puoli vuotta on mennyt luvattoman vähällä treenillä, tunnilla käynyt sen kerta viikkoon mutta kotona... huoh. Tipautin itseni jo tek3:sta kakkoselle, kun tuntuu että en nyt halua oppia uutta kun on ihan tarpeeksi hiottavaa noissa entisissäkin jutuissa Rolling Eyes Nyt yritän ottaa tietyn ajan tiettynä päivänä viikossa edes lyhyelle kotitreenille, jospa se tästä taas lähtis rullailee...

-flow, flow, flow. Edelleen mulla on vaikeuksia ton fiilistelytanssin kanssa, tuntuu että näytän keski-ikäiseltä pankkivirkailijalta joka tärkeenä köpöttää paalun ympärillä ja luulee näyttävänsä muka vetävältä Very Happy Toisin sanoen pitäs päästä tästä perisuomalaisesta estoisuudesta ja antaa mennä vaan (oon siinä niiiiiiin huono!!!)

Juuh. Siinä kait ne tällä hetkellä.. Ai niin! Paitsi että vielä yksi: spinnylle totuttelu! Mulla on siis vihdoin tuo x-pole kotona, mutta kiireen yms. tekosyiden takia en ole spinnyllä tehnyt vielä oikein mitään.. olen ehkä maailman matkapahoinvointisin ihminen, jännittää että totunko siihen ollenkaan :/
Takaisin alkuun Siirry alas
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 10:44 am

Sanni, mulla on just toi sama juttu spinnin kaa. Se ois kans yks tavoite et pystyis treenaa ees vähän enemmän spinnimodessa ilman et alkaa oksettaa... Ja sit ei se oo munkaan mielestä se juttu et tarttee kokoajan edetä 1->2->3->4 tasoille vaan voi jäädä hiomaan johonkin tasoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 11:33 am

Sanni kirjoitti:
-Se spagaatti! Päätin nyt ottaa sen kevään tavoitteeksi, aiemmin en oo oikeestaan edes sitä tavoitellut. Tällä hetkellä maavara on semmoset puol metriä, niin että haastetta riittää Laughing Ja tänäänhän on hyvä päivä aloittaa..

Mullakin oli puoli metriä maavaraa kun aloitin vajaa vuosi sitten, ja nyt meni muutama viikko sitten litteäksi. Enkä ole edes käyttänyt tuhottomia aikoja venyttelyyn, mutta olen venytellyt melko säännöllisesti lähes joka päivä aina vähäsen. Jos mä sinne selvisin niin selviät sinäkin, tsemppiä! cheers

Spinnyllä kannattaa aloittaa vaan niin hitaasti, ettei tuu huono olo. Useinhan ihmisillä (mulla ainakin) on tangon lähtiessä ensireaktiona vetää itsensä ihan tankoon kiinni - ja se on just se vihoviimeinen asia, joka pitäis tehdä! Eli mitä lähemmäs tankoa vetää itsensä, sitä nopeammin tanko pyörii. Mitä kauemmas pois nojaa, sitä enemmän se hidastuu. Eli pitäis yrittää saada kädet tai jalat ainakin irti (riippuen asennosta ja minkä varassa siis roikkuu), mielellään vähän nojaa tangosta pois päin, niin se tanko hidastuu kyllä ja ainakin pääsee alas.

Yks hyvä millä voi opettaa itselleen tota spinnyn kontrollointia on palomies ristijaloin - polvien puristus yhteen ja nosto tangolla seisontaan. Vaatii selkälihaksilta ja reisiltä kyllä jonkun verran, ja tulee huono olo ekoja kertoja helposti. Mutta se on se kätevin ja havainnollistavin liike, millä tuo nopeuden kontrolli hahmottuu. Ainakin mulle on ollu ja on ollut spinny-tunneilla kovasti avuksi vielä vanhalla studiolla kun spinnyt oli Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 12:02 pm

Iina kiitos neuvoista, taas Smile I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: täällä   Tavoitteesi? Icon_minitimeMa Huhti 27, 2009 10:42 pm

täällä ollu mulla tavoitteena näin alkuun treenata perus spinnit ym kuntoon, ja nimenomaan lihaksisto niin että menee vaikka yhdellä kädellä kaikki.

olen kyllä koikeillut jo perus inverttiä ja sitä istumisesta "taaksepäin nojaamista". sujuvat ihan mukavasti mutta koitan ottaa asiat "hitaasti" että välttyy turhilta onnettomuuksilta Laughing

eli kiteytettynä tavoite on pitää pää kylmänä Razz

jos sitä pian vois kokeilla jotain uutta että pysyy mieli vireänä
Takaisin alkuun Siirry alas
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeTo Huhti 30, 2009 9:17 am

Ooh, christina mitä kärsivällisyyttä...

Mullon tavotteena nyt lopettaa inverttejen ja kaikkien muittenkin kiipeilyitten jännittäminen, ettei tarviis enää spinnata tuntia ittensä väsyksiin ja sit ihmetellä miks ei onnistu, kun ei jaksa... Rolling Eyes

Mut liikkeistä spessutreenissä on kaksonen, skorppari, cupido ja iguana niin, että olkapäät ei muljahtele. Siis kontrollia, kontrollia, kontrolliiiiiaaaaa... Ja spinneissä komboilut ja takaote niin, ettei olkapäät muljahtele... Siis lihasvoimaa ja kontrollia. Sekin ois makeeta, että sais ittensä spinnin aluks vedettyä jotenkin ylös, niinkun monen teiän foorumilaisten videoilla näkyy, ettei alkas se matka alaspäin niinkun samantien. Ja sais spinnattua parikolme kiekkaa kaikkia spinnejä.

Ja onhan noita tavotteita miljoona, olla yhtä hyvä kuin felix tai jotain, mutta sitä odotellessa... bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2009 8:01 am

Edelleen ne handspringit ja cartwheel, edistystä ei juuri ole tapahtunut... Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimePe Toukokuu 08, 2009 11:56 am

Jossu possun tavoitteita loppu keväälle/alkukesälle:

* ilmainvertti
* spagaatti, lattialla, ihan mihin suuntaan tahansa
* superman alastulo sillain että se ei enää satu
* pyörähdysten ja muiden liikkeiden viimeistely (nilkat, polvet, lopetus, alastulot)

What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimePe Toukokuu 08, 2009 12:36 pm

Mä voisin kans päivittää tavoitteita, en edes muista mitä edelliset oli. Laughing

-Perhonen, skorppari ja kaksonen kuosiin
- superinvertti
-aysha joskus hamassa tulevaisuudessa
- päästä kurssista läpi.

sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimePe Toukokuu 08, 2009 1:58 pm

Onko superinvertti ja ilmainvertti sama asia? cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimePe Toukokuu 08, 2009 2:15 pm

Jaa'a. Täytyy kysyä näiltä paremmin tietäviltä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitimePe Toukokuu 08, 2009 2:27 pm

Nuo ovat eri asia ... eli ilmainverttiin lähdetään ilmasta kun taas super invertissä jalat eivät ole tangolla loppuasennossa. Korjatkaa jos olen ihan väärässä Very Happy

Miian blogista löytyi tämmöinen kuva super invertistä http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/search?q=super+invertti
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Sponsored content





Tavoitteesi? Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tavoitteesi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 9Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: