| Tavoitteesi? | |
|
+88TeresaK Enkeli98 Senna enbou666 Minnah elinananas Jennn Paprika anpa tuhoelain Skyie W_devil kisulady helipsu Neneth babooshka AnskuN Päivi hiekkis sonkos Vipru Rivqa eika iku69 Tiiku Pandakarhu OonaK Nexu Retu shadow87 Unya kivaa Martta Eeva Tiu Herkkupurkki Iinuski Kaiza jolla Jenni H jokarva Marianne Furetto Jenni vive1 mily85 Lotta. marma hansi Tsudy Saila Riisimuro MamaDee Marie Henrietta sluippa Janey May nita maimiau Iiris Em Kay Mortianna Ewy angela hemuliini Foxmagon Tea pujaka_ vilionkka tankomau Ashta jossukka -Hanna- vesi christina Sanni tasuni celya Nina Cherrie josie Henna.C Kat Da Iina papaija kajakki Miia Ish 92 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 2:29 pm | |
| mun tavoitteet: - invertti suorilla jaloilla. - voimaa - kestävyyttä - tanssillisuutta - Sm-kisat ensi syksynä. Mikä tahansa sarja jos vaan pääsen
| |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 2:33 pm | |
| "- invertti suorilla jaloilla" Häh? Mulle vielä lisäksi jatkuva tavoite: - tanssimisen ja esiintymisen treenaaminen | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 2:46 pm | |
| Koitin miettii jotain hyvää tavotetta enkä keksny mitään eikä nyt oo kyse siitä, etteikö olis mitään opittavaa, en vaan keksi mitä voisin oppia, ko oon päässy pahasti vieraantumaan tosta tolpasta. Pitää vissiin huolestuu. | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 2:53 pm | |
| - sluippa kirjoitti:
- "- invertti suorilla jaloilla" Häh?
Samaa mäkin ihmettelin. Kohta sini laittaa tavoitteekseen takanojan. | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 3:02 pm | |
| - hemuliini kirjoitti:
- sluippa kirjoitti:
- "- invertti suorilla jaloilla" Häh?
Samaa mäkin ihmettelin. Kohta sini laittaa tavoitteekseen takanojan. Siis takanoja suorilla jaloilla on myös hyvin haasteellinen mulle koska jostain syystä polvi naksuu siinä. Voisin siis listätä listaan! Ja jos ette oo sattunut huomaamaan niin esim. mun Pole Debut invert oli koukkujaloilla Inverttiä ei ollut ollenkaan Sm-kisoissa koska se oli silloin niin ruma. Yritän siis saada perusjutut kuntoon ennen kun asetan mitään muita tempputavoitteita itselleni. Jätin mm. olkanousun ja ayshan pois Debutista myös siksi että en osaa niitä vielä kunnolla. | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| |
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 3:26 pm | |
| No joo mutta loppujen lopuksi olkanousukin oli huonolla tekniikalla tehty joten mun ei auttanut kisojen jälkeen muuta kuin alkaa treenata voimaa. Nyt mulla on power polesta pöllitty vatsasarja jonka koitan tehä joka ilta. Katotaan auttaako. | |
|
| |
Furetto intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 68 Location : Espoo Registration date : 18.12.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 3:42 pm | |
| Kaikilla on niin hienoja tavotteita! Mua nyt risoo mun invertit ja käsilläseisonta! Mrrr.. siis tavoite ois saada noi invertit nyt oikeesti menemään vaan lihaksilla ilmaan mitään ponnistusta. Tykkään käsilläseisonnoista ja ne on ihan ok, kun laskeutuu käsille invertistä tai takanojasta ja se voima on kehittyny, että jaksaa pitää ittensä siellä hyvin, mutta mutta sit kun pitäis mennä lattialta suoraan käsilläseisontaan tai vaikka ees kyynärseisontaan niin mun lihakset ei riitä siihen, että nätisti nostaisin jalat vatsoilla ylös vaan aina pitää epämääräsesti ottaa vauhtia ja käsilläseisontaa en siis edes pääse, kun pelkään että menen vauhdilla tangosta ohi. Ja tästä syystä sit kanssa ilmainvertti on aina kauheen työn takana ja onnistuu jos onnistuu... Saa antaa vinkkejä, minkä tyyppisiä vatsalihasliikkeitä kantsis tehdä (tangolla tai ilman). Tiedän, että se että vaan yrittää siinä tangolla pitäis auttaa eli nostelee niitä koipia vatsoilla niin pitkälle kuin jaksaa, mutta se on niin tylsää puuhaa ja sit eksyy siitä kuitenkin eteenpäin muihin temppuihin Ja ikuisuustavoite on notkeuden lisääminen ja spagu..eteenpäin mennään, mutta hyvin hitaasti (oon ehkä maailman jäykin ihminen!). | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 4:04 pm | |
| - Lainaus :
Mua nyt risoo mun invertit ja käsilläseisonta! Mrrr.. siis tavoite ois saada noi invertit nyt oikeesti menemään vaan lihaksilla ilmaan mitään ponnistusta. Tykkään käsilläseisonnoista ja ne on ihan ok, kun laskeutuu käsille invertistä tai takanojasta ja se voima on kehittyny, että jaksaa pitää ittensä siellä hyvin, mutta mutta sit kun pitäis mennä lattialta suoraan käsilläseisontaan tai vaikka ees kyynärseisontaan niin mun lihakset ei riitä siihen, että nätisti nostaisin jalat vatsoilla ylös vaan aina pitää epämääräsesti ottaa vauhtia ja käsilläseisontaa en siis edes pääse, kun pelkään että menen vauhdilla tangosta ohi. Sad Mä sain joskus viime vuonna noston kyynärvarsiseisonnasta menemään mutta sitten se katos. Iina anto siihen semmosen vinkin että paina kyynärpäitä/-varsia lattiaan samalla. Mulla ainakin autto samantien Samaten oon vahvistanu sitä tuomalla jalat hitaasti lähelle lattiaan ja sieltä nostanu uudelleen ylös. Tuo autto ja auttaa ainakin mulla sekä tuon että käsilläseisonnasta noston kans. Toivottavasti auttoi jotain | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 4:09 pm | |
| Mullakin katos se suorin jaloin kyynärnojanosto. Hahmottaa yhä mihin suuntaan pitäis mennä mut tasapaino ei vaan löydy oikein. Kaikki selällä nostot on mulle tosi vaikeita kun oon reenannu vaan vatsaa Nyt alkaa onneks pikkuhiljaa taas sujua kun oon tehnyt hallittuja laskeutumisia käsilläseisonnoista ja leguaanilaskeutumisia, nostotkin on helpottunu. Jopa niin että ekat hallitut lippuinvertit on alkanu sujua. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 4:19 pm | |
| Haha..kuulostaa lupaavalta jos teiltäkin on toi kadoksissa niin en saa sitä varmaan ikinä! Ehkä keskityn tohon inverttiongelmaan eka ja teen käsilläseisonnat toistaiseksi suosiolla tangolta | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 7:38 pm | |
| Joo, oon aika samoilla linjoilla sinin kanssa: -voimaa eli suorilla jaloilla invertointi, olkanousutkin voisi etsiä uudestaan kropastaan -kestävyyttä -jos se spagu menis tässä joskus (eteen, sivuspagu ei tule varmaan koskaan näillä lonkilla..) -...lonkkien venytykset niin näyttäis vähän paremmalta kaikki -elbow ja split grip ayshat + ne liikkeet jotka joskus osasin, mutta joissa on vaikeuksia nyt melkein voisi ottaa takanojankin tavoitteeksi, ainakin sen Viljan version jälkeen | |
|
| |
hemuliini Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 7:55 pm | |
| Mäkin laittelen, kun taas pääsee vihdoin treenaamaan jotain muuta kuin koreota: Olkanousu ponnistamatta suorin jaloin sivuspagu ilmainvertti aina ihan suorin jaloin elbow-grip aysha nostona käsiseisontaan selän notkeutta roimasti lisää kaunis takanoja, ei ihan tommonen kuin toi Viljan (se on enemmänkin puolikuu ilman käsiä ), mutta sinnepäin kuitenkin Ohan tossa hommaa. No kuhan puolen vuoden sisään menee noi, niin hyvä. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Marras 25, 2010 10:13 pm | |
| - Lainaus :
- ekat hallitut lippuinvertit on alkanu sujua.
Tahtoo nähä Mä oon aina inhonnu lippua mutta nyt vastentahtoisesti sitäkin välillä alkanu treenata . Nostot on aina ollu mun lemppareita, niitä treenannu varmaan ahkerammin kaikista liikkeistä . Rakastunu olkanousuun lattialta suorin jaloin Tavoitteet oon oikeastaan viskannu nurkkaan muuten paitsi spagaattien osalta, motivaatio kusee välillä muutenkin käsien takia niin treenaan sitä mikä tuntuu milloinkin hyvältä ja mitä on tarve treenata. | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 9:12 am | |
| Nyt, kun nuo SM-kisat ja PoleDebut on ohi, vois alkaa treenailee uusia asioita. Tässä muutama tavoite: - Forearm grip aysha - Jade täydelliseksi - Käsilläseisonta nostona - Dove-pudotus - Ilmainvertit suorin jaloin - Rubber aysha - Laskeutuminen ayshasta superrauhallisesti (hitaasti pääsen jo alas, mutta nyt pitäs pysähtyä siinä puolessa välissä) - Chinese flag - Treeniä spinnaavalla (seuraava suunniteltu koreografia ois spinny-modella) ...Siinäpä riittää tekemistä hetkeksi! Mutta ihana päästä vapaasti harjoittelemaan ilman mitään paineita tulevasta esiintymisestä! (Sanoo hän ja silti kaipailee jo seuraavaa esiintymismahdollisuutta...) | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 9:26 am | |
| - Lainaus :
- - Laskeutuminen ayshasta superrauhallisesti (hitaasti pääsen jo alas, mutta nyt pitäs pysähtyä siinä puolessa välissä)
Sama! Tää unohtu multa. Ja sit kun toi sujuu, niin ehkä onnistuisi myös nosto ayshaan ilman ponnistusta. | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 10:43 am | |
| Kuinkas lippuinvertti teoriassa menee? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 12:08 pm | |
| https://www.youtube.com/watch?v=Vkum5_jsMz8 Paitsi hallitulla tarkoitan sitä ettei sinne oteta juoksuvauhtia ja ponnisteta vaan alakäsi koukussa nostetaan ylös. Mä tosin heilautan yhä jalalla mut ainakaan ei tunnu ihan holtittomalta enää Ja omaani en laita näillä taidoilla julkisesti mihinkää. Mutta selkää ja kylkiä treenaillessa. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 12:11 pm | |
| Tuo BM meno ei oo mikään ongelma heilautuksen kans, mutta lipusta mä en sitä ainakaan saa nostolla menemään sitte millään | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 1:03 pm | |
| Siis lippu->brass monkey = lippuinvertti? | |
|
| |
hemuliini Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 2:53 pm | |
| Täälläpäin käytetään outvert-nimeä samasta liikkeestä. Esim. Miia ja Oona on tehnyt tota joissain esityksissään; lähtee seisonnasta tangolta, kädet lippu-asentoon, ja siitä vaan punnerretaan jalat ylös (joko sitten brassmonkeyyn tai kuten Oona tekee, suoraan suorakulmaan/ayshaan). | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Marras 26, 2010 4:03 pm | |
| Lippuinvertti = flag invert = brass monkey invert. Outvertiä mä käyttäisin vaan suorakulmaan menosta? | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? La Marras 27, 2010 3:46 pm | |
| Mä oon käsittänyt, ettei outvertissä oikeastaan ole tekemistä lipun kanssa. Tai siis siinä minkä Oona tekee. Tai no periaatteessa lippukädet, mutta kyynärpää ei ole kyljessä. Toinen versio menee sit selkeesti lipun kautta ja vaatii vähemmän voimaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Joulu 02, 2010 12:43 pm | |
| Hihii..ihan mahtava tunti takana! Yhtäkkiä toi V-invertti sujuukin ilman ponnistusta tekniikassa siis olikin vika eikä lihaksissa! Ilmeisesti kädet oli himpun verran liian korkeella ja sen takia oli niin hemmetin vaikeeta, kun ne sit aina tahto suoristua.. tai jotain..en oikein tiedä ittekään mitä tapahtu, mutta sitte meni ilmainvertti ja takaperin joutsenesta v-invertti (jotka molemmat oon saanu ennenkin jotenki joskus hyvänä päivänä, mutta nyt meni PAAALJON helpommin)..ihana fiilis tästä se lähtee! Toivottavasti oivallus nyt tallentu lihasmuistiin, ettei vahingossakaan katoa seuraavaan tankoilukertaan mennessä... | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Joulu 02, 2010 12:49 pm | |
| - sluippa kirjoitti:
- Mä oon käsittänyt, ettei outvertissä oikeastaan ole tekemistä lipun kanssa. Tai siis siinä minkä Oona tekee. Tai no periaatteessa lippukädet, mutta kyynärpää ei ole kyljessä. Toinen versio menee sit selkeesti lipun kautta ja vaatii vähemmän voimaa.
Joo näin just Outvert on periaatteessa suora nosto suorakulmaan. Loikkaversiosta sanotaan usein brass monkey invert ja flag invert voi mennä lippukäsin kyynärpää kyljessä nostamalla joko brass monkeyyn tai jos vie varpaat edeltä kantapään tangon ohi ('kylki edeltä') pääsee myös vaikka kaksoseen. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? | |
| |
|
| |
| Tavoitteesi? | |
|