Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tavoitteesi?

Siirry alas 
+88
TeresaK
Enkeli98
Senna
enbou666
Minnah
elinananas
Jennn
Paprika
anpa
tuhoelain
Skyie
W_devil
kisulady
helipsu
Neneth
babooshka
AnskuN
Päivi
hiekkis
sonkos
Vipru
Rivqa
eika
iku69
Tiiku
Pandakarhu
OonaK
Nexu
Retu
shadow87
Unya
kivaa
Martta
Eeva
Tiu
Herkkupurkki
Iinuski
Kaiza
jolla
Jenni H
jokarva
Marianne
Furetto
Jenni
vive1
mily85
Lotta.
marma
hansi
Tsudy
Saila
Riisimuro
MamaDee
Marie
Henrietta
sluippa
Janey May
nita
maimiau
Iiris
Em Kay
Mortianna
Ewy
angela
hemuliini
Foxmagon
Tea
pujaka_
vilionkka
tankomau
Ashta
jossukka
-Hanna-
vesi
christina
Sanni
tasuni
celya
Nina
Cherrie
josie
Henna.C
Kat Da
Iina
papaija
kajakki
Miia
Ish
92 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 6:21 pm

Päivitänpä omanikin Smile

Tällä hetkellä suurin tavoite on saada tankoiluharrastus taas rullaamaan ja treenaaminen säännöllisemmäksi. Tämä on ylivoimaisesti haasteellisin tavoite minulle, kun ei ole aikaaaaa!!! Mutta jos ei tämä ala toimia niin turha edes miettiä seuraavia tavoitteita. Jotka ovat:

1. Spagaatti (tämä oli tavoitelistalla joskus, mutta nyt lähtötilanne taasen se sama puoli metriä lattiaan... Rolling Eyes )

2. Jatkettu perhonen! Tosi vaikea miulle hahmottaa jotenkin..

3. Tanssillisuus, flow, lattialiikkeet (lienee kestotavoite tämäkin..)

Siinähän sitä, vuoden alkajaisiksi Smile

sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 05, 2010 12:56 pm

angela kirjoitti:
Onhan noita ties kuinka paljon. Tällä hetkellä eniten ärsyttää kun en vaan saa sitä kaksosta onnistumaan. Ja toinen olis sitten olkanousu. Tuntuu ihan mahdottomalta..

Jes, ensimmäinen ilman apua suoritettu kaksonen tehty!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 05, 2010 1:25 pm

Mä rupesin tavottelemaan lisää notkeutta, esim spagaattia ja spiraalia Smile Otin kuvat lähtötilanteesta, ja oon niin jäykkä etten kahdannut edes postata kuvia tänne. Eli jos sai sitä persusta siihen lattiaan päin nin olisi hyvä.

Yks mitä oon saavuttanut, on lisää alavatsalihaksia, siitä on todisteena se, että bumerangissa saan jalat ylemmäs kuin ennen ja sain sen helikopperinkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 05, 2010 1:41 pm

Heh. Mä en taida olla ainoa, joka on tehnyt uuden vuoden lupauksen - nimittäin spagaati! Juhannukseen mennessä pitää mennä tuo parempi puoli ja loppuvuoteen mennessä nk. huonompi puoli. Onneksi oon aloittanut venyttelyn ja pari kk sitten ja edistystä onneksi näkyy! cheers

Mutta muita tavoitteita:
Tempuista:
1. Jatkettu perhonen
2. Lunch box
3. Meritähti (sujumaan kunnolla)
4. Superman (oon sen jo pari kertaa tehnyt täysin moitteetta, mutta yleensä se takkuilee)
5. Ja Aysha... Pikkuhiljaa sinne päin ollaan menossa
6. Brass monkey (ilman avustusta)
7. Hand springit eri muodoissaan

Spinneistä:
1. Kehitän tuota ns. huonompaa puolta, jotta kaikki spinnit menis molemmin puolin yhdellä kädellä
2. Kehto on ollut mun vahva spinni aina - haluan hioa sen täydelliseksi
3. Spinni, jonka nimeä en tiedä (apua!). Siihen lähetään käsilläseisonnasta (rintalinja tankoa kohden) aurinkojaloin (toinen tangolla, toinen tangosta poispäin). Sitten se ulommainen jalka heitetään tangon ympäri ja päädytään V:hen...

Kyllähän noita tavoitteita riittää! Ja esiintymään pääseminen on yksi niistä haaveista (kunhan tässä taitotaso vähän paranee).

Toivotaan, että kaikki pääsee tavoitteisiinsa, jotta voi asettaa uusia tavoitteita!
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 05, 2010 1:46 pm

Mortianna kirjoitti:
Mä rupesin tavottelemaan lisää notkeutta, esim spagaattia ja spiraalia Smile Otin kuvat lähtötilanteesta, ja oon niin jäykkä etten kahdannut edes postata kuvia tänne. Eli jos sai sitä persusta siihen lattiaan päin nin olisi hyvä.

Yks mitä oon saavuttanut, on lisää alavatsalihaksia, siitä on todisteena se, että bumerangissa saan jalat ylemmäs kuin ennen ja sain sen helikopperinkin!

Vinkki: Bumerangi (kuten kaikki, missä reisiä tuodaan kohti keskivartaloa) vaatii alavatsalihasten lisäksi lonkankoukistajia, jotka ovat siis yhdistyvät reisilihakseen ja lannerankaan. Lonkankoukistajia kannattaa myös venytellä paljon, jolloin kaikki bumerangin kaltaiset liikkeet helpottuvat! Tottakai, myös hyviä keskivartalon lihaksia tarvitaan! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 05, 2010 4:14 pm

*huokaus*...Lista olis loputon. Oon liian ahne...
Jos kesään mennes etuspagaatit kylmiltään.Ja kaikki tähän mennes osattu
hiotaan. Jotkut jutut tulee ja menee mutta niitä en laske näihin. Ne tulee kun tulee.

Idea

Mun kärsivällisyys on parantunu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 05, 2010 5:25 pm

Meanie kirjoitti:
Mortianna kirjoitti:
Mä rupesin tavottelemaan lisää notkeutta, esim spagaattia ja spiraalia Smile Otin kuvat lähtötilanteesta, ja oon niin jäykkä etten kahdannut edes postata kuvia tänne. Eli jos sai sitä persusta siihen lattiaan päin nin olisi hyvä.

Yks mitä oon saavuttanut, on lisää alavatsalihaksia, siitä on todisteena se, että bumerangissa saan jalat ylemmäs kuin ennen ja sain sen helikopperinkin!

Vinkki: Bumerangi (kuten kaikki, missä reisiä tuodaan kohti keskivartaloa) vaatii alavatsalihasten lisäksi lonkankoukistajia, jotka ovat siis yhdistyvät reisilihakseen ja lannerankaan. Lonkankoukistajia kannattaa myös venytellä paljon, jolloin kaikki bumerangin kaltaiset liikkeet helpottuvat! Tottakai, myös hyviä keskivartalon lihaksia tarvitaan! Very Happy

Joo mä kyllä oon huomannut nuo lihakset, en vaan osannut nimetä niitä. Smile Mutta ne nimenomaan on vahvistuneet, ja ne on tosi jäykät, huomaan sen kun venyttelen "spagaattia" ja takanojassakin.

Eli siis seuraava tavote: lonkankoukistajien vahvistun ja notkistus! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 06, 2010 10:39 am

No nyt kun oon vihdoin saanut kaikki muuttolaatikot purettua ja tanko saatu paikoilleen (ihanasti enemmän tilaa kuin vanhassa kodissa!!), niin voisin vähän päivittää tän kevään tavoitteitani:

1. Olkanousu (menee melkein, mutta ei kuitenkaan!)
2. Toukkakiipeily (kunnolla, ei ähräystä)
3. Brass monkey sujuvasti
4. Lisää komboja ja niissä sujuvuutta!
5. Vähitellen uskallusta kokeilla ayshaa...

Ja sitten tietysti ikuisuusprojekti noi spagaatit Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 06, 2010 11:09 am

Mulla kans on tällä hetkellä tärkeimpänä tavoitteena se pirun spagaatti! Kyllähän siihen pääsisi ku vaan venyttelisi ahkerasti, mutta nytkin on tullut taas varmaan viikon tauko. Evil or Very Mad Ylipäätään pitäisi saada notkeutta paljon lisää..
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 06, 2010 12:14 pm

miulla ois nyt tavotteena lähinnä päästä tunneille (no huomennahan ne alkaa) ja saada tuntumaa tankoon melkei kuukauden tauon jälkee. pelkään etten osaa enää mitää ja oon surkastuttanu vähäisetki lihakseni Crying or Very sad
sitte notkeutta ja voimaa lisää että vois tehä jotain akrobaattisempia juttuja, mitkään yksittäiset temput ei meriitteinä niin kiinnosta. opettelen sit kun tarve vaatii eli jatkuvasti Very Happy
ois myös siistii et uudet show-ryhmäläiset pääsis porukkaan hyvin mukaan ja saatais hieno esitys kasaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 06, 2010 10:39 pm

Itellä on nyt päällimmäisenä tavoitteena treenata lihaskuntoa! Piru vie, kun ei ole varaa käydä salilla :/ Helposti käy vaan niin, että puntit kyllä kaivetaan kotona kaapista esiin, mutta liimaudutaankin takaisin sohvaan Suspect Kunhan vain sais kehitettyä tuosta kotitreenailusta rutiinin, niin ei tarvis joka kerta pyöritellä silmiä, kun näkee puntit..

Jotenkin vaikea nimetä yksittäisiä tavoiteliikkeitä ja - temppuja, kun ei ole omaa tankoa. Tunneilla ainakin huomaan, että ihan perusinvertti on tosi kömpelö ja kaukana hallitusta. Olisi hienoa oppia invertoimaan niin, ettei se näytä siltä, että viimeisiä voimia tässä viedään..Tavoitteena olisi myös treenata "heikompaa puolta" eli oppia tankoilemaan niin, ettei tarvi suosia vain jompaa kumpaa kättä..

Maimiau, mua ainaki vähä jänskättää huomiset show- tunnit Very Happy Mutta ihanaa päästä taas tangolle joulutauon jälkeen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 06, 2010 10:56 pm

Nita, älä suotta jännitä Smile Siellä on tosi mukava porukka ja alotellaan ihan iisisti harjottelemalla enemmän lämppäriä, niin päästään sitte jatkossa vetää lämppäri sen kummempia selittämättä. Toki koitetaan tehdä jotain tangollaki, mutta eiköhän me taas alkuun pitäydytä ihan peruspyörähdyksissä, että saadaan taas tuntumaa tankoon tauon jälkeen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 07, 2010 8:35 am

Invertin kanssa vaan toistoa toistoa toistoa, voimat ja tekniikka kun hioutuu rintarinnan niin edistystä tapahtuu nopeasti ja ennen kuin huomaatkaan niin invertti menee kuin vettä vaan Smile .
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 07, 2010 10:04 am

Mortianna kirjoitti:
...
Joo mä kyllä oon huomannut nuo lihakset, en vaan osannut nimetä niitä. Smile Mutta ne nimenomaan on vahvistuneet, ja ne on tosi jäykät, huomaan sen kun venyttelen "spagaattia" ja takanojassakin.

Eli siis seuraava tavote: lonkankoukistajien vahvistun ja notkistus! cheers

Hmmm, ymmärtääkseni lonkankoukistajat ovat usein melkoisen vahvat jokaisella normaalisti liikkuvalla ihmisellä. Esim. juoksu vaatii jo melkoisesti voimaa lonkankoukistajalta. Ei niitä siis ymmärtääkseni erikseen tarvitse vahvistaa. scratch
Niiden vahvistamisesta saattaa olla jopa haittaa, koska niiden rasittaminen myös jumiuttaa ne. Jos lonkankoukistajat ovat liian voimakkaat, on myös usein vaikeaa tehdä vatsalihasrutistuksia, koska liikettä ei tällöin saa kohdistettua vatsalihaksille vaan liike menee lonkankoukistajille. Itselläni on juuri tämä ongelma, ja tämän takia teen vatsalihakset usein jalat ylhäällä. Bumerangin saa kyllä nousemaan kuhan vatsalihakset vahvistuvat ja takareidet antavat periksi. Myös etureisissä oleva voima auttaa. Tsemppiä! Very Happy

Lonkankoukistajien venyttely sitten onkin hyvä idea! Smile Itelläni tuntuu spagaatti olevan juuri kiinni noista turhan kireistä lonkankoukistajista.

Ainiin, mä sain perhosen onnistumaan, eli yksi tavoite saavutettu! cheers Jatkettuakin kokeilin, piru että oli sydän kurkussa, sen verran pelottava temppu Shocked Mutta olkoon se sitten seuraava tavoite!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 07, 2010 12:50 pm

^Ihan totta, mäkään en lähtis lonkankoukistajia erikseen vahvistamaan kun ongelma on nimenomaan aika usein päinvastainen, eli kaipaavat enemmänkin venytystä. Ja mitä vatsalihaksiin tulee niin perusnostossa 45 asteen jälkeen työn tosiaan tekee lonkankoukistajat eikä vatsalihakset Neutral ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 07, 2010 7:37 pm

^^ Voi elkää ny sekottako pienen Mortsukan päätä! Very Happy No ehkä ne ei sitten heikot ole, mutta ainakin pirun jäykät.

Eli vielä kerran, tavoite: lonkankoukistajien notkeutus, ja masulihasten vahvistus. Ja ne spagetit joka suuntaan.

EDIT!

Sain muuten tänään Bow and arrow'n, mutta en tiedä ite miltä se näyttää koska mulla ei ole kameraa tällä hetkellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 11:09 pm

Minulla on nyt niinkin yksinkertainen päätavoite, että saisin järjestettyä aikaa treenaamiseen. Tämän päätavoitteen kun saan toteutumaan, alan harjoittamaan spinneistäni parempia ja käsivoimia tahdon rutkasti lisää.
Yksi sellainen lisätavoite vielä on, että haluan niin paljon aikaa harjoitteluun, että voin edistyä edes jotain vauhtia jolloin voisin perustaa oman ketjuni tuonne "kuvia ja videoita" osastolle. (Ja toki saada myös tankoblogiini lisää täytettä... Rolling Eyes )

Muoks! Ja paremman puolen spagun haluaisin saada kesällä, vaikka tuskin tulee tapahtumaan. Varsinkaan tällä venyttelyllä... Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 3:00 am

Kirjottelin eilen coreografian, joten sen hiominen lienee nyt sitten tavoitteena. Saas nähä mitä tulee ja kauanko menee Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Helmi 09, 2010 3:25 pm

Päivitellääs taas tavoitteita:

*jatkettu perhonen
*superman
*V-invertti jalat suorina koko ajan
*nätti ilmainvertti
*kaksonen "väärältä puolelta"

Ja tietty spagu olisi kiva, tavoitteena saada se paremmalla jalalla helmikuun loppuun mennessä. What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Helmi 16, 2010 3:32 pm

Hei täähän on ihan mahtavaa, heti kun lisää tavoitteet tänne, niin johan alkaa tapahtua! cheers Eli nyt uusia tavoitteita, kun edelliset on jo osittain saavutettu:
Like a Star @ heaven jatkettu perhonen edelleen...
Like a Star @ heaven superman vaakaskorpionista
Like a Star @ heaven V-ilmainvertti suorin jaloin
Like a Star @ heaven balleriina eli stag pose
Like a Star @ heaven kaksonen väärältä puolelta
Like a Star @ heaven olkanousu

spagut edelleen, ne ei ihan viikossa ole saavutettu! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Helmi 16, 2010 3:38 pm

Jaa pitäsköhän munki..

-Spagut kylmänä
-superman fall hioa täydelliseks.
-combot saumattomaks
-heikomman puolen vaihdot kuntoon
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 17, 2010 8:18 am

-aysha
-kaksonen
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 10:20 am

Päivitellääs taas näitä, kun suurin osa edellisistä tavoitteista on saavutettu!

Like a Star @ heaven vaakaskorppari-superman
Like a Star @ heaven perhonen-vaakaskorppari (mulle toi vaakaskorppariin meno on tosi vaikeeta..)
Like a Star @ heaven kaksonen väärältä puolelta edelleen.. miten se voi olla niin vaikeeta?? Evil or Very Mad
Like a Star @ heaven superinvertti
Like a Star @ heaven cupido
Like a Star @ heaven handspring

ja sitten ne spagut. yllätys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henrietta
intermediate spinner
intermediate spinner
Henrietta


Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 11.03.2010

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 9:50 am

Olen asettanut tavoitteeksi päästä spagaattiin kesäkuun lopussa jotta tää tankoilu sujuisi paremmin ja liikkeet näyttäisi kauniimmilta. Koska ohjaan aerobicia, jalat on aina ihan tukossa ja niiden palautuminen treenistä on aika heikkoa. Nyt joka päivä pieni venyttelytuokio ja muutaman kerran viikossa kunnon syvävenyttelyt niin johan lihakset lähtee venymään Razz Ja kaupan päälle saa vielä loistavan olon kroppaan ja pääkoppaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 6:56 pm

Kait minäkin voisin näitä tänne rustata jos vaik rupeis jotai tapahtuu:
-kaksosesta perhoseen sujuvaks
-saada siihen hemmetin kyyrärvarsi otteeseen jotain pitoa
-polvipitoon meno nätiks
-toukka kiipeys
-lonkka pito takas, osasin sen jo viime kesänä mut oon hukannu johonki Sad

jos nuo sais täs pian aikaseks niin hyvä ois. sit piitkän tähtäimen tavotteena saada tuota venyvyyttä paljon lisää kun ei selkä taivu niin jalkojen pitäis olla tuplasti notkeemmat kompensoidakseen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tavoitteesi? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tavoitteesi?
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 9Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: