| Tavoitteesi? | |
|
+88TeresaK Enkeli98 Senna enbou666 Minnah elinananas Jennn Paprika anpa tuhoelain Skyie W_devil kisulady helipsu Neneth babooshka AnskuN Päivi hiekkis sonkos Vipru Rivqa eika iku69 Tiiku Pandakarhu OonaK Nexu Retu shadow87 Unya kivaa Martta Eeva Tiu Herkkupurkki Iinuski Kaiza jolla Jenni H jokarva Marianne Furetto Jenni vive1 mily85 Lotta. marma hansi Tsudy Saila Riisimuro MamaDee Marie Henrietta sluippa Janey May nita maimiau Iiris Em Kay Mortianna Ewy angela hemuliini Foxmagon Tea pujaka_ vilionkka tankomau Ashta jossukka -Hanna- vesi christina Sanni tasuni celya Nina Cherrie josie Henna.C Kat Da Iina papaija kajakki Miia Ish 92 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ma Tammi 04, 2010 6:21 pm | |
| Päivitänpä omanikin Tällä hetkellä suurin tavoite on saada tankoiluharrastus taas rullaamaan ja treenaaminen säännöllisemmäksi. Tämä on ylivoimaisesti haasteellisin tavoite minulle, kun ei ole aikaaaaa!!! Mutta jos ei tämä ala toimia niin turha edes miettiä seuraavia tavoitteita. Jotka ovat: 1. Spagaatti (tämä oli tavoitelistalla joskus, mutta nyt lähtötilanne taasen se sama puoli metriä lattiaan... ) 2. Jatkettu perhonen! Tosi vaikea miulle hahmottaa jotenkin.. 3. Tanssillisuus, flow, lattialiikkeet (lienee kestotavoite tämäkin..) Siinähän sitä, vuoden alkajaisiksi | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Tammi 05, 2010 12:56 pm | |
| - angela kirjoitti:
- Onhan noita ties kuinka paljon. Tällä hetkellä eniten ärsyttää kun en vaan saa sitä kaksosta onnistumaan. Ja toinen olis sitten olkanousu. Tuntuu ihan mahdottomalta..
Jes, ensimmäinen ilman apua suoritettu kaksonen tehty!! | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Tammi 05, 2010 1:25 pm | |
| Mä rupesin tavottelemaan lisää notkeutta, esim spagaattia ja spiraalia Otin kuvat lähtötilanteesta, ja oon niin jäykkä etten kahdannut edes postata kuvia tänne. Eli jos sai sitä persusta siihen lattiaan päin nin olisi hyvä. Yks mitä oon saavuttanut, on lisää alavatsalihaksia, siitä on todisteena se, että bumerangissa saan jalat ylemmäs kuin ennen ja sain sen helikopperinkin! | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Tammi 05, 2010 1:41 pm | |
| Heh. Mä en taida olla ainoa, joka on tehnyt uuden vuoden lupauksen - nimittäin spagaati! Juhannukseen mennessä pitää mennä tuo parempi puoli ja loppuvuoteen mennessä nk. huonompi puoli. Onneksi oon aloittanut venyttelyn ja pari kk sitten ja edistystä onneksi näkyy! Mutta muita tavoitteita: Tempuista: 1. Jatkettu perhonen 2. Lunch box 3. Meritähti (sujumaan kunnolla) 4. Superman (oon sen jo pari kertaa tehnyt täysin moitteetta, mutta yleensä se takkuilee) 5. Ja Aysha... Pikkuhiljaa sinne päin ollaan menossa 6. Brass monkey (ilman avustusta) 7. Hand springit eri muodoissaan Spinneistä: 1. Kehitän tuota ns. huonompaa puolta, jotta kaikki spinnit menis molemmin puolin yhdellä kädellä 2. Kehto on ollut mun vahva spinni aina - haluan hioa sen täydelliseksi 3. Spinni, jonka nimeä en tiedä (apua!). Siihen lähetään käsilläseisonnasta (rintalinja tankoa kohden) aurinkojaloin (toinen tangolla, toinen tangosta poispäin). Sitten se ulommainen jalka heitetään tangon ympäri ja päädytään V:hen... Kyllähän noita tavoitteita riittää! Ja esiintymään pääseminen on yksi niistä haaveista (kunhan tässä taitotaso vähän paranee). Toivotaan, että kaikki pääsee tavoitteisiinsa, jotta voi asettaa uusia tavoitteita! | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Tammi 05, 2010 1:46 pm | |
| - Mortianna kirjoitti:
- Mä rupesin tavottelemaan lisää notkeutta, esim spagaattia ja spiraalia Otin kuvat lähtötilanteesta, ja oon niin jäykkä etten kahdannut edes postata kuvia tänne. Eli jos sai sitä persusta siihen lattiaan päin nin olisi hyvä.
Yks mitä oon saavuttanut, on lisää alavatsalihaksia, siitä on todisteena se, että bumerangissa saan jalat ylemmäs kuin ennen ja sain sen helikopperinkin! Vinkki: Bumerangi (kuten kaikki, missä reisiä tuodaan kohti keskivartaloa) vaatii alavatsalihasten lisäksi lonkankoukistajia, jotka ovat siis yhdistyvät reisilihakseen ja lannerankaan. Lonkankoukistajia kannattaa myös venytellä paljon, jolloin kaikki bumerangin kaltaiset liikkeet helpottuvat! Tottakai, myös hyviä keskivartalon lihaksia tarvitaan! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Tammi 05, 2010 4:14 pm | |
| *huokaus*...Lista olis loputon. Oon liian ahne... Jos kesään mennes etuspagaatit kylmiltään.Ja kaikki tähän mennes osattuhiotaan. Jotkut jutut tulee ja menee mutta niitä en laske näihin. Ne tulee kun tulee. Mun kärsivällisyys on parantunu! | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Tammi 05, 2010 5:25 pm | |
| - Meanie kirjoitti:
- Mortianna kirjoitti:
- Mä rupesin tavottelemaan lisää notkeutta, esim spagaattia ja spiraalia Otin kuvat lähtötilanteesta, ja oon niin jäykkä etten kahdannut edes postata kuvia tänne. Eli jos sai sitä persusta siihen lattiaan päin nin olisi hyvä.
Yks mitä oon saavuttanut, on lisää alavatsalihaksia, siitä on todisteena se, että bumerangissa saan jalat ylemmäs kuin ennen ja sain sen helikopperinkin! Vinkki: Bumerangi (kuten kaikki, missä reisiä tuodaan kohti keskivartaloa) vaatii alavatsalihasten lisäksi lonkankoukistajia, jotka ovat siis yhdistyvät reisilihakseen ja lannerankaan. Lonkankoukistajia kannattaa myös venytellä paljon, jolloin kaikki bumerangin kaltaiset liikkeet helpottuvat! Tottakai, myös hyviä keskivartalon lihaksia tarvitaan! Joo mä kyllä oon huomannut nuo lihakset, en vaan osannut nimetä niitä. Mutta ne nimenomaan on vahvistuneet, ja ne on tosi jäykät, huomaan sen kun venyttelen "spagaattia" ja takanojassakin. Eli siis seuraava tavote: lonkankoukistajien vahvistun ja notkistus! | |
|
| |
Iiris intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Location : Helsinki Registration date : 20.05.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ke Tammi 06, 2010 10:39 am | |
| No nyt kun oon vihdoin saanut kaikki muuttolaatikot purettua ja tanko saatu paikoilleen (ihanasti enemmän tilaa kuin vanhassa kodissa!!), niin voisin vähän päivittää tän kevään tavoitteitani: 1. Olkanousu (menee melkein, mutta ei kuitenkaan!) 2. Toukkakiipeily (kunnolla, ei ähräystä) 3. Brass monkey sujuvasti 4. Lisää komboja ja niissä sujuvuutta! 5. Vähitellen uskallusta kokeilla ayshaa... Ja sitten tietysti ikuisuusprojekti noi spagaatit | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ke Tammi 06, 2010 11:09 am | |
| Mulla kans on tällä hetkellä tärkeimpänä tavoitteena se pirun spagaatti! Kyllähän siihen pääsisi ku vaan venyttelisi ahkerasti, mutta nytkin on tullut taas varmaan viikon tauko. Ylipäätään pitäisi saada notkeutta paljon lisää.. | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ke Tammi 06, 2010 12:14 pm | |
| miulla ois nyt tavotteena lähinnä päästä tunneille (no huomennahan ne alkaa) ja saada tuntumaa tankoon melkei kuukauden tauon jälkee. pelkään etten osaa enää mitää ja oon surkastuttanu vähäisetki lihakseni sitte notkeutta ja voimaa lisää että vois tehä jotain akrobaattisempia juttuja, mitkään yksittäiset temput ei meriitteinä niin kiinnosta. opettelen sit kun tarve vaatii eli jatkuvasti ois myös siistii et uudet show-ryhmäläiset pääsis porukkaan hyvin mukaan ja saatais hieno esitys kasaan! | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ke Tammi 06, 2010 10:39 pm | |
| Itellä on nyt päällimmäisenä tavoitteena treenata lihaskuntoa! Piru vie, kun ei ole varaa käydä salilla :/ Helposti käy vaan niin, että puntit kyllä kaivetaan kotona kaapista esiin, mutta liimaudutaankin takaisin sohvaan Kunhan vain sais kehitettyä tuosta kotitreenailusta rutiinin, niin ei tarvis joka kerta pyöritellä silmiä, kun näkee puntit.. Jotenkin vaikea nimetä yksittäisiä tavoiteliikkeitä ja - temppuja, kun ei ole omaa tankoa. Tunneilla ainakin huomaan, että ihan perusinvertti on tosi kömpelö ja kaukana hallitusta. Olisi hienoa oppia invertoimaan niin, ettei se näytä siltä, että viimeisiä voimia tässä viedään..Tavoitteena olisi myös treenata "heikompaa puolta" eli oppia tankoilemaan niin, ettei tarvi suosia vain jompaa kumpaa kättä.. Maimiau, mua ainaki vähä jänskättää huomiset show- tunnit Mutta ihanaa päästä taas tangolle joulutauon jälkeen! | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ke Tammi 06, 2010 10:56 pm | |
| Nita, älä suotta jännitä Siellä on tosi mukava porukka ja alotellaan ihan iisisti harjottelemalla enemmän lämppäriä, niin päästään sitte jatkossa vetää lämppäri sen kummempia selittämättä. Toki koitetaan tehdä jotain tangollaki, mutta eiköhän me taas alkuun pitäydytä ihan peruspyörähdyksissä, että saadaan taas tuntumaa tankoon tauon jälkeen | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Tammi 07, 2010 8:35 am | |
| Invertin kanssa vaan toistoa toistoa toistoa, voimat ja tekniikka kun hioutuu rintarinnan niin edistystä tapahtuu nopeasti ja ennen kuin huomaatkaan niin invertti menee kuin vettä vaan . | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Tammi 07, 2010 10:04 am | |
| - Mortianna kirjoitti:
- ...
Joo mä kyllä oon huomannut nuo lihakset, en vaan osannut nimetä niitä. Mutta ne nimenomaan on vahvistuneet, ja ne on tosi jäykät, huomaan sen kun venyttelen "spagaattia" ja takanojassakin.
Eli siis seuraava tavote: lonkankoukistajien vahvistun ja notkistus! Hmmm, ymmärtääkseni lonkankoukistajat ovat usein melkoisen vahvat jokaisella normaalisti liikkuvalla ihmisellä. Esim. juoksu vaatii jo melkoisesti voimaa lonkankoukistajalta. Ei niitä siis ymmärtääkseni erikseen tarvitse vahvistaa. Niiden vahvistamisesta saattaa olla jopa haittaa, koska niiden rasittaminen myös jumiuttaa ne. Jos lonkankoukistajat ovat liian voimakkaat, on myös usein vaikeaa tehdä vatsalihasrutistuksia, koska liikettä ei tällöin saa kohdistettua vatsalihaksille vaan liike menee lonkankoukistajille. Itselläni on juuri tämä ongelma, ja tämän takia teen vatsalihakset usein jalat ylhäällä. Bumerangin saa kyllä nousemaan kuhan vatsalihakset vahvistuvat ja takareidet antavat periksi. Myös etureisissä oleva voima auttaa. Tsemppiä! Lonkankoukistajien venyttely sitten onkin hyvä idea! Itelläni tuntuu spagaatti olevan juuri kiinni noista turhan kireistä lonkankoukistajista. Ainiin, mä sain perhosen onnistumaan, eli yksi tavoite saavutettu! Jatkettuakin kokeilin, piru että oli sydän kurkussa, sen verran pelottava temppu Mutta olkoon se sitten seuraava tavoite! | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Tammi 07, 2010 12:50 pm | |
| ^Ihan totta, mäkään en lähtis lonkankoukistajia erikseen vahvistamaan kun ongelma on nimenomaan aika usein päinvastainen, eli kaipaavat enemmänkin venytystä. Ja mitä vatsalihaksiin tulee niin perusnostossa 45 asteen jälkeen työn tosiaan tekee lonkankoukistajat eikä vatsalihakset ... | |
|
| |
Mortianna Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Tammi 07, 2010 7:37 pm | |
| ^^ Voi elkää ny sekottako pienen Mortsukan päätä! No ehkä ne ei sitten heikot ole, mutta ainakin pirun jäykät. Eli vielä kerran, tavoite: lonkankoukistajien notkeutus, ja masulihasten vahvistus. Ja ne spagetit joka suuntaan. EDIT! Sain muuten tänään Bow and arrow'n, mutta en tiedä ite miltä se näyttää koska mulla ei ole kameraa tällä hetkellä. | |
|
| |
Janey May intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Pe Tammi 15, 2010 11:09 pm | |
| Minulla on nyt niinkin yksinkertainen päätavoite, että saisin järjestettyä aikaa treenaamiseen. Tämän päätavoitteen kun saan toteutumaan, alan harjoittamaan spinneistäni parempia ja käsivoimia tahdon rutkasti lisää. Yksi sellainen lisätavoite vielä on, että haluan niin paljon aikaa harjoitteluun, että voin edistyä edes jotain vauhtia jolloin voisin perustaa oman ketjuni tuonne "kuvia ja videoita" osastolle. (Ja toki saada myös tankoblogiini lisää täytettä... ) Muoks! Ja paremman puolen spagun haluaisin saada kesällä, vaikka tuskin tulee tapahtumaan. Varsinkaan tällä venyttelyllä... | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? La Tammi 16, 2010 3:00 am | |
| Kirjottelin eilen coreografian, joten sen hiominen lienee nyt sitten tavoitteena. Saas nähä mitä tulee ja kauanko menee | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Helmi 09, 2010 3:25 pm | |
| Päivitellääs taas tavoitteita: *jatkettu perhonen *superman *V-invertti jalat suorina koko ajan *nätti ilmainvertti *kaksonen "väärältä puolelta" Ja tietty spagu olisi kiva, tavoitteena saada se paremmalla jalalla helmikuun loppuun mennessä. | |
|
| |
hemuliini Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Helmi 16, 2010 3:32 pm | |
| Hei täähän on ihan mahtavaa, heti kun lisää tavoitteet tänne, niin johan alkaa tapahtua! Eli nyt uusia tavoitteita, kun edelliset on jo osittain saavutettu: jatkettu perhonen edelleen... superman vaakaskorpionista V-ilmainvertti suorin jaloin balleriina eli stag pose kaksonen väärältä puolelta olkanousu spagut edelleen, ne ei ihan viikossa ole saavutettu! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ti Helmi 16, 2010 3:38 pm | |
| Jaa pitäsköhän munki..
-Spagut kylmänä -superman fall hioa täydelliseks. -combot saumattomaks -heikomman puolen vaihdot kuntoon | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ke Helmi 17, 2010 8:18 am | |
| | |
|
| |
hemuliini Superman
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ma Maalis 08, 2010 10:20 am | |
| Päivitellääs taas näitä, kun suurin osa edellisistä tavoitteista on saavutettu! vaakaskorppari-superman perhonen-vaakaskorppari (mulle toi vaakaskorppariin meno on tosi vaikeeta..) kaksonen väärältä puolelta edelleen.. miten se voi olla niin vaikeeta?? superinvertti cupido handspring ja sitten ne spagut. yllätys. | |
|
| |
Henrietta intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 68 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 11.03.2010
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? To Huhti 01, 2010 9:50 am | |
| Olen asettanut tavoitteeksi päästä spagaattiin kesäkuun lopussa jotta tää tankoilu sujuisi paremmin ja liikkeet näyttäisi kauniimmilta. Koska ohjaan aerobicia, jalat on aina ihan tukossa ja niiden palautuminen treenistä on aika heikkoa. Nyt joka päivä pieni venyttelytuokio ja muutaman kerran viikossa kunnon syvävenyttelyt niin johan lihakset lähtee venymään Ja kaupan päälle saa vielä loistavan olon kroppaan ja pääkoppaan | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? Ma Huhti 05, 2010 6:56 pm | |
| Kait minäkin voisin näitä tänne rustata jos vaik rupeis jotai tapahtuu: -kaksosesta perhoseen sujuvaks -saada siihen hemmetin kyyrärvarsi otteeseen jotain pitoa -polvipitoon meno nätiks -toukka kiipeys -lonkka pito takas, osasin sen jo viime kesänä mut oon hukannu johonki jos nuo sais täs pian aikaseks niin hyvä ois. sit piitkän tähtäimen tavotteena saada tuota venyvyyttä paljon lisää kun ei selkä taivu niin jalkojen pitäis olla tuplasti notkeemmat kompensoidakseen! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tavoitteesi? | |
| |
|
| |
| Tavoitteesi? | |
|